Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Křehký příběh - O touze získat moc nad vlastním osudem

Z kolekce To nej z marketingových knih - Inspirace nejen na Marketing Festival odborné a naučné knihy

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Jak na sítě (Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot)
Jak na sítě

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    395 Kč
    Skladem > 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Kniha: Myšlení rychlé a pomalé (Daniel Kahneman)
Myšlení rychlé a pomalé
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny za ekonomii, patří k jedněm z nejinspirativnějích myslitelů současnosti. Jeho "pop-science" kniha o tom, jak se my lidé v různých situacích rozhodujeme, je jakýmsi vyzyvatelem pro tradičně uznávané modely...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    566 Kč
    Skladem > 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Žltá kniha budovania značky 
SK

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    740 Kč
    Skladem > 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    189 Kč
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do šesti dní.

Kniha: Jeď dál! (Austin Kleon)
Jeď dál!

Možná bychom sem už nemuseli nic psát, protože představovat Austina Kleona našim čtenářům je nejspíš zbytečné… Ale my se tak těšíme! Pojďme si to raději shrnout: novinka plná kreativního povzbuzení pro chvíle, kdy si myslíte, že už nikdy nic...

  • Knihabrožovaná vazba
    332 Kč
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 13 dní.

Kniha: Hrdinové digitální doby (P2M Consulting)
Hrdinové digitální doby

Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    605 Kč
    Do 4 – 6 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 6 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: How Brands Grow (Byron Sharp)
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    808 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Building Distinctive Brand Assets (Jenni Romaniuk)
Building Distinctive Brand Assets 
EN

Building Distinctive Brand Assets provides readers with long-term strategies to build and protect Distinctive Assets. This book is for anyone with a brand. It is a book about future-proofing your brand's identity...

  • Knihapevná vazba
    775 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 25 dní.

Kniha: The Advertising Concept Book (Pete Barry)
The Advertising Concept Book 
EN

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added...

  • Knihabrožovaná vazba
    672 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Shoe Dog (Phil Knight)
Shoe Dog 
EN

A refreshingly honest reminder of what the path to business success really looks like ... It's an amazing tale' Bill Gates In 1962, fresh out of business school, Phil Knight borrowed $50 from his father and created a company with a simple mission ...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
The Brand Gap 
EN

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

  • Knihabrožovaná vazba
    856 Kč
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 28 dní.

Kniha: The 22 Immutable Laws of Marketing (Al Ries a Jack Trout)
The 22 Immutable Laws of Marketing 
EN

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 25 dní.

Kniha: Predatory Thinking (Dave Trott)
Predatory Thinking 
EN

Predatory Thinking is a masterclass in how to outwit the competition, in ordinary life as well as in business. It is the philosophy that has underpinned Dave Trott's distinguished career as a copywriter, creative director, and founder ...

  • Knihabrožovaná vazba
    346 Kč
    Do 4 – 8 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 8 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)
This Is Service Design Doing 
EN

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 020 Kč
    Do 11 – 16 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 11 – 16 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: The Art of Statistics (David Spiegelhalter)
The Art of Statistics 
EN

Statistics has played a leading role in our scientific understanding of the world for centuries, yet we are all familiar with the way statistical claims can be sensationalised, particularly in the media. In the age of big data, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    372 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 20 dní.

Kniha: Calling Bullshit (Carl T. Bergstrom a Jevin D. West)
Calling Bullshit 
EN

The world is awash in bullshit, and we're drowning in it. Politicians are unconstrained by facts. Science is conducted by press release. Start-up culture elevates hype to high art. These days, calling bullshit is a noble act...

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Creative Blindness (Dave Trott)
Creative Blindness 
EN

Creativity is all around us. Not in art galleries. But on the train, at work, in the street outside, and in schools, hospitals and restaurants. Creative vision exists wherever people are...

  • Knihabrožovaná vazba
    459 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Alchemy (Rory Sutherland)
Alchemy 
EN

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


Dětství je továrna na lži, které mají neukončené trvání.
Kniha: Tíživá láska (Elena Ferrante)
Tíživá láska
  • Elena Ferrante