Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Toshikazu Kawaguchi - Pátý díl oblíbené série o kavárnách

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Nakladatel
Kolekce
Vazba
Barva obálky
Kniha: The Advertising Concept Book (Pete Barry)
The Advertising Concept Book 
EN

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added...

  • Knihabrožovaná vazba
    672 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Advertising Concept Book (Pete Barry)
Advertising Concept Book 
EN

Now thoroughly revised and updated, this systematically presented coursebook tells you everything you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print..

  • Knihapevná vazba
    651 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.


Staň se tím, kým jsi.
Kniha: Když Nietzsche plakal (Irvin D. Yalom)
Když Nietzsche plakal
  • Irvin D. Yalom