Martinus Knižní putování - Zapoj se do najoblíbenější knižní hry, vyhraj skvělé ceny a více času na čtení
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)

199 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Svojtka&Co., 2018
Počet stran
224

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

199 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do šesti dní.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

To nej z marketingových knih

Martinus Knižní putování - Zapoj se do najoblíbenější knižní hry, vyhraj skvělé ceny a více času na čtení
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)
199 Kč

Více o knize

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Naše katalogové číslo
303224
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
193×255 mm
Hmotnost
972 g
ISBN
9788025621592
Rok vydání
2018
Jazyk
čeština
Nakladatel
Svojtka&Co.
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)
Kniha: Brand New (Wally Olins)
493 Kč

Hodnocení

5,0 / 5
1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Kniha: Ogilvy o reklamě v digitálním věku (Miles Young)
Kniha: Brand New (Wally Olins)
493 Kč
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.