Přeskočit na hlavní obsah
Den - Michael Cunningham, Odeon CZ, 2024
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018

295 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Svojtka&Co., 2018
Počet stran
224

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

295 Kč

Skladem 2 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

To nej z marketingových knih

Sníh, sauna, Suomi - Michaela Ahonen, Jota, 2024
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
295 Kč

Více o knize

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Číst víc
Naše katalogové číslo
303224
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
193×255 mm
Hmotnost
972 g
ISBN
9788025621592
Rok vydání
2018
Jazyk
čeština
Nakladatel
Svojtka&Co.
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
572 Kč

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
572 Kč

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami