Martinus Knižní putování - Zapoj se do najoblíbenější knižní hry, vyhraj skvělé ceny a více času na čtení
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)

636 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)

The Brand Gap

How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2004
Počet stran
208

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

636 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 45 dní.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

To nej z marketingových knih

Roztěkané - Klára Kubičková, Jana Srncová, Host, 2025
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
636 Kč

Více o knize

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brand”—a brand that customers feel is essential to their lives.

In an entertaining two-hour read you’ll learn:

  • the new definition of brand
  • the five essential disciplines of brand-building
  • how branding is changing the dynamics of competition
  • the three most powerful questions to ask about any brand
  • why collaboration is the key to brand-building
  • how design determines a customer’s experience
  • how to test brand concepts quickly and cheapl
  • the importance of managing brands from the inside
  • 220-word brand glossary
Naše katalogové číslo
273040
Počet stran
208
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
136×203 mm
Hmotnost
296 g
ISBN
9780321348104
Rok vydání
2004
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
Kniha: Support (Michal Truban)
886 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
Kniha: Support (Michal Truban)
886 Kč
Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.