Kontakt
Zákaznická podpora
Obecné informace
Otázky k objednávkám, sortimentu, technické problémy
210 012 850 pracovní dny 8:00-16:00
E-knihy
Potíže se stahováním, čtečkou nebo aplikací
+421 433 260 362 pracovní dny 8:00–16:00
Knihkupectví
Hledáte adresu nebo telefonní číslo jednoho z našich knihkupectví?
Seznam a mapa knihkupectví
Časté otázky
Jaký je stav mé objednávky?
Pokud vám přišel e-mail s potvrzením objednávky, kromě šťastného knihomolského výkřiku „Hurá!“ si její stav vždy snadno ověříte kliknutím na tlačítko „Zjistit aktuální stav objednávky“, které se nachází přímo v e-mailu.
Pokud jste naším registrovaným zákazníkem a máte u nás vytvořené konto, stav objednávky si můžete ověřit i přímo v sekci Moje objednávky. Stačí se přihlásit a vyhledat konkrétní objednávku.
Mohu do svojí objednávky něco doplnit?
Knížek není nikdy dost, že? :-) Pokud máte zájem o doplnění svojí objednávky, na adresu objednavky@martinus.cz nám pošlete webový odkaz na produkt, který byste si přál*a doplnit. V případě, že vaše objednávka nebyla mezitím zabalená nebo odeslaná, rádi vám do ní cokoli přidáme.
Mohu z objednávky něco odstranit, případně ji zrušit?
Pokud si přejete odstranit položku z objednávky, nebo zrušit celou objednávku, přihlaste se do svého zákaznického konta.
Pro odstranění konkrétní položky klikněte na ikonku koše u položky, kterou si přejete odstranit. Pro zrušení celé objednávky klikněte na tlačítko „Odstranit“, které sa nachází v pravém horním rohu vaší objednávky.
Odstranění položky z objednávky, stejně jako zrušení celé objednávky, je ale možné jen tehdy, pokud jste objednávku neuhradil*a předem a ještě nebyla z našeho skladu expedovaná. Pokud jste objednávku předem uhradil*a, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Pokud zákaznické konto nemáte, taktéž kontaktujte náš zákaznický servis a my prověříme, jestli je úprava objednávky ještě možná.
Proč je výhodné mít zákaznické konto?
Knihy nebo jiné zboží si můžete objednat i bez vytvořeného zákaznického konta. Vytvořením knihomolského, pardon, zákaznického konta však získáte více možností sledování a úprav svého konta a objednávek před jejich odesláním:
- úprava osobních údajů a adres
- vždy dostupný přehled všech objednávek
- přístup k vystaveným dokladům
- sledování aktuálního stavu objednávky
- zrušení objednávky
- zrušení jednotlivých položek v objednávce
- úhrada objednávky
- poukázky k narozeninám nebo k svátku
- poukázky za objednávku ve vyšší hodnotě
Pokud zboží posíláte do 7 dní, znamená to, že ho do 7 dní budu mít doma?
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, uvedená doba odeslání znamená, že obvykle vám zboží dokážeme zabezpečit a odeslat do 10 dní. K této době si ješte připočítejte dobu doručení. Bližší informace o době doručení najdete v sekci Doprava.
V případě, že objednávka obsahuje více titulů s různými dodacími dobami, předpokládaná doba odeslání objednávky je určena nejdelší dobou dodání.
Potřebujete mít část svojí objednávky doma dříve? Úplně tomu rozumíme. Kontaktujte náš zákaznický servis a my prověříme, zda vám dokážeme vyhovět.
Dokážu si objednat i vyprodaný titul?
Vyprodané zboží bohužel není možné objednat. Vydání dotisku je na rozhodnutí vydavatele, které nedokážeme ovlivnit. Na stránce ale i nadále nabízíme přehled všech knih, které byly u nás kdysi dostupné.
Informace o vyprodaných vydáních mohou být bohatým zdrojem informací o autorech, titulech či vydavatelstvích. Zároveň můžete uvést svou e-mailovou adresu a v případě, že by se kniha opět dostala do nabídky, ať už v přečtené verzi nebo díky dotisku vydavatele, budeme vás o tom informovat.
Kdy mi přijde faktura?
K objednávkám vystavujeme elektronické faktury, které vám po dodání zásilky zašleme e-mailem. Takhle jednoduše ušetříme jeden list papíru u každé zásilky a kdo ví, možná právě z ušetřených listů papíru vznikne nová knížka :-)
Všechny faktury jsou také dostupné ve vašem zákaznickém kontě v detailu objednávky, odkud si je můžete jednoduše stáhnout.
Posíláte objednávky i do zahraničí?
Z www.martinus.cz bohužel zatím zásilky do zahraničí neposíláme. Pokud ale máte zájem poslat zásilku mimo Českou republiku, koukněte k našim kolegům na www.martinus.sk, kteří mají stejnou nabídku zboží jako my a posílají zásilky téměř kamkoliv po světě :-)
Jak vrátím zboží, které je sice v pořádku, ale nevyhovuje mi?
Zboží nám můžete vrátit přes Zásilkovnu. Postupujte prosím podle následujících pokynů:
- Zabalte pečlivě zboží a na přiložený lístek uveďte vaše jméno, číslo objednávky a číslo účtu, na který vám můžeme vrátit platbu.
- Ujistěte se, že balík neváží více než 5 kg. Pokud ano, rozdělte jej do více krabic. Na krabici není třeba nic uvádět.
- Vyhledejte si nejbližší Zásilkovnu, která umožňuje podání zásilky. Stačí, když ve filtru na webu Zásilkovny zaškrtnete „Podací místa“.
- Na pobočce při předání povězte, že vracíte balík do e-shopu a nahlaste tento kód: 95676096 a vaše jméno.
- V případě, že bylo zboží již zaplaceno, vám peníze vrátíme do 14 dnů po doručení vráceného zboží do našeho skladu.
Jak reklamuju zboží, které není v pořádku?
Mýlit se je lidské a platí to i u nás v Martinusu. Ač se snažíme dělat naši práci každý den nejlépe, jak to umíme, někdy se nám to bohužel nepodaří.
Pokud potřebujete reklamovat zakoupené zboží, napište nám prosím e-mail na adresu reklamace@martinus.cz a popište i důvod reklamace. Co nejdříve vás budeme kontaktovat s řešením.