Přeskočit na hlavní obsah
Vánoce
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat

Kontakt

Zákaznická podpora

Obecné informace

Otázky k objednávkám, sortimentu, technické problémy

objednavky@martinus.cz

210 012 850 pracovní dny 8:00-16:00

Naše návody

E-knihy

Potíže se stahováním, čtečkou nebo aplikací

eknihy@martinus.sk

+421 433 260 362 pracovní dny 8:00–16:00

Více info

Reklamace

Nesrovnalosti v zásilce, vrácení zboží

reklamace@martinus.cz

210 012 850 pracovní dny 8:00–15:30

Více info

Knihovrátek

Vše ohledně výkupů a přečtených knih

knihovratek@martinus.cz

Knihkupectví

Hledáte adresu nebo telefonní číslo jednoho z našich knihkupectví?
Seznam a mapa knihkupectví

Časté otázky

Jaký je stav mé objednávky?

Pokud vám přišel e-mail s potvrzením objednávky, kromě šťastného knihomolského výkřiku „Hurá!“ si její stav vždy snadno ověříte kliknutím na tlačítko „Zjistit aktuální stav objednávky“, které se nachází přímo v e-mailu.

Pokud jste naším registrovaným zákazníkem a máte u nás vytvořené konto, stav objednávky si můžete ověřit i přímo v sekci Moje objednávky. Stačí se přihlásit a vyhledat konkrétní objednávku.


Mohu do svojí objednávky něco doplnit?

Knížek není nikdy dost, že? :-) Pokud máte zájem o doplnění svojí objednávky, na adresu objednavky@martinus.cz nám pošlete webový odkaz na produkt, který byste si přál*a doplnit. V případě, že vaše objednávka nebyla mezitím zabalená nebo odeslaná, rádi vám do ní cokoli přidáme.


Mohu z objednávky něco odstranit, případně ji zrušit?

Pokud si přejete odstranit položku z objednávky, nebo zrušit celou objednávku, přihlaste se do svého zákaznického konta.

Pro odstranění konkrétní položky klikněte na ikonku koše u položky, kterou si přejete odstranit. Pro zrušení celé objednávky klikněte na tlačítko „Odstranit“, které sa nachází v pravém horním rohu vaší objednávky.

Odstranění položky z objednávky, stejně jako zrušení celé objednávky, je ale možné jen tehdy, pokud jste objednávku neuhradil*a předem a ještě nebyla z našeho skladu expedovaná. Pokud jste objednávku předem uhradil*a, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Pokud zákaznické konto nemáte, taktéž kontaktujte náš zákaznický servis a my prověříme, jestli je úprava objednávky ještě možná.


Proč je výhodné mít zákaznické konto?

Knihy nebo jiné zboží si můžete objednat i bez vytvořeného zákaznického konta. Vytvořením knihomolského, pardon, zákaznického konta však získáte více možností sledování a úprav svého konta a objednávek před jejich odesláním:

  • úprava osobních údajů a adres
  • vždy dostupný přehled všech objednávek
  • přístup k vystaveným dokladům
  • sledování aktuálního stavu objednávky
  • zrušení objednávky
  • zrušení jednotlivých položek v objednávce
  • úhrada objednávky
  • poukázky k narozeninám nebo k svátku
  • poukázky za objednávku ve vyšší hodnotě

Pokud zboží posíláte do 7 dní, znamená to, že ho do 7 dní budu mít doma?

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, uvedená doba odeslání znamená, že obvykle vám zboží dokážeme zabezpečit a odeslat do 10 dní. K této době si ješte připočítejte dobu doručení. Bližší informace o době doručení najdete v sekci Doprava.

V případě, že objednávka obsahuje více titulů s různými dodacími dobami, předpokládaná doba odeslání objednávky je určena nejdelší dobou dodání.

Potřebujete mít část svojí objednávky doma dříve? Úplně tomu rozumíme. Kontaktujte náš zákaznický servis a my prověříme, zda vám dokážeme vyhovět.


Dokážu si objednat i vyprodaný titul?

Vyprodané zboží bohužel není možné objednat. Vydání dotisku je na rozhodnutí vydavatele, které nedokážeme ovlivnit. Na stránce ale i nadále nabízíme přehled všech knih, které byly u nás kdysi dostupné.

Informace o vyprodaných vydáních mohou být bohatým zdrojem informací o autorech, titulech či vydavatelstvích. Zároveň můžete uvést svou e-mailovou adresu a v případě, že by se kniha opět dostala do nabídky, ať už v přečtené verzi nebo díky dotisku vydavatele, budeme vás o tom informovat.


Kdy mi přijde faktura?

K objednávkám vystavujeme elektronické faktury, které vám po dodání zásilky zašleme e-mailem. Takhle jednoduše ušetříme jeden list papíru u každé zásilky a kdo ví, možná právě z ušetřených listů papíru vznikne nová knížka :-)

Všechny faktury jsou také dostupné ve vašem zákaznickém kontě v detailu objednávky, odkud si je můžete jednoduše stáhnout.


Posíláte objednávky i do zahraničí?

Z www.martinus.cz bohužel zatím zásilky do zahraničí neposíláme. Pokud ale máte zájem poslat zásilku mimo Českou republiku, koukněte k našim kolegům na www.martinus.sk, kteří mají stejnou nabídku zboží jako my a posílají zásilky téměř kamkoliv po světě :-)


Jak vrátím zboží, které je sice v pořádku, ale nevyhovuje mi?

Zboží nám můžete vrátit přes Zásilkovnu. Postupujte prosím podle následujících pokynů:

  1. Zabalte pečlivě zboží a na přiložený lístek uveďte vaše jméno, číslo objednávky a číslo účtu, na který vám můžeme vrátit platbu.
  2. Ujistěte se, že balík neváží více než 5 kg. Pokud ano, rozdělte jej do více krabic. Na krabici není třeba nic uvádět.
  3. Vyhledejte si nejbližší Zásilkovnu, která umožňuje podání zásilky. Stačí, když ve filtru na webu Zásilkovny zaškrtnete „Podací místa“.
  4. Na pobočce při předání povězte, že vracíte balík do e-shopu a nahlaste tento kód: 95676096 a vaše jméno.
  5. V případě, že bylo zboží již zaplaceno, vám peníze vrátíme do 14 dnů po doručení vráceného zboží do našeho skladu.

Jak reklamuju zboží, které není v pořádku?

Mýlit se je lidské a platí to i u nás v Martinusu. Ač se snažíme dělat naši práci každý den nejlépe, jak to umíme, někdy se nám to bohužel nepodaří.

Pokud potřebujete reklamovat zakoupené zboží, napište nám prosím e-mail na adresu reklamace@martinus.cz a popište i důvod reklamace. Co nejdříve vás budeme kontaktovat s řešením.


Pro partnery

Marketingová a mediální spolupráce

marketing@martinus.cz

Partnerský systém (affiliate)

partner@martinus.cz

Více o partnerském systému

Pro autory a vydavatele

knihy@martinus.sk

„Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.“