Martinus Knižní putování - Zapoj se do najoblíbenější knižní hry, vyhraj skvělé ceny a více času na čtení
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)

1 378 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)

This Is Service Design Doing

Applying Service Design Thinking in the Real World

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the... Číst víc

Nakladatel
O´Reilly, 2018
Počet stran
568

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 378 Kč

Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

To nej z marketingových knih

Šmírák - Kristýna Trpková, Kalibr, 2025
Kniha: This Is Service Design Doing (Marc Stickdorn)
1 378 Kč

Více o knize

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization. Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used.You’ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience. Move from theory to practice and build sustainable business success.
Naše katalogové číslo
298826
Počet stran
568
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
232×187 mm
Hmotnost
1050 g
ISBN
9781491927182
Rok vydání
2018
Jazyk
angličtina
Nakladatel
O´Reilly
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.