Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 2

Na skladě, posíláme ihned

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Přidat do

Marketing (Theory, Evidence, Practice)

Byron Sharp • Oxford University Press, 2017

Dodání může trvat více než tři týdny

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, ...

2 936 Kč

2 936 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

„Jestliže nemůžeme s potěšením číst knihu zas a znovu, není třeba ji číst vůbec.“

Voltaire