Nech těch lží - Philippe Besson, Paseka, 2025
The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016

633 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016
The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016

The Advertising Concept Book

Think Now, Design Later

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an... Číst víc

Nakladatel
Thames & Hudson, 2016
Počet stran
320

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

633 Kč

Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

To nej z marketingových knih

Nech těch lží - Philippe Besson, Paseka, 2025
The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016
633 Kč

Více o knize

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added. This new edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to 'push' an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years' worth of international, award-winning ad campaigns - in the form of over 500 'roughs' specially sketched by the author - also reinforce the book's core lesson: that a great idea will last forever. Pete Barry goes straight to the essence of how to write a great ad: work out what you want to say, who you are saying it to, and how you want to say it.
Číst víc
Naše katalogové číslo
245351
Počet stran
320
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
205×245 mm
Hmotnost
1333 g
ISBN
9780500518984
Rok vydání
2016
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman, Penguin Books, 2012
926 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman, Penguin Books, 2012
926 Kč

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
  • Boris Vian