Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 3

Dodání může trvat více než tři týdny

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

969 Kč

969 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...

-5%
865 Kč

865 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands ...

-5%
1 038 Kč

1 038 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

„Jedni čtou, aby si zapamatovali, druzí proto, aby zapomněli. “

Heinrich Heine