Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Jediná oficiální autobiografie papeže Františka - Naděje

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Nakladatel
Kolekce
Vazba
Formát
Barva obálky
Kniha: The Brand Flip (Marty Neumeier)
The Brand Flip 
EN

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    866 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
  • E-kniha
    289 Kč
    Prodej skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(

Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
The Brand Gap 
EN

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

  • Knihabrožovaná vazba
    856 Kč
    Skladem 2 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.
  • E-kniha
    341 Kč
    Prodej skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(

Kniha: Zag (Marty Neumeier)
Zag 
EN

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands ...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 074 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 20 dní.
  • E-kniha
    341 Kč
    Prodej skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(

Kniha: The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem (Marty Neumeier)
The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem

Přeloženo z angličtiny. Rozložená tit. s.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: The brand flip (Marty Neumeier)
The brand flip

Obálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní.
Kniha: Osamělost prvočísel (Paolo Giordano)
Osamělost prvočísel
  • Paolo Giordano