Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
How Big Things Get Done - Bent Flyvbjerg, Dan Gardner, Pan Macmillan, 2024
How Big Things Get Done 
EN

World expert Bent Flyvbjerg and bestselling author Dan Gardner reveal the secrets to successfully planning and delivering ambitious projects on any scale...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Více než 30 dní

Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná vazba
    1 108 Kč
    Předobjednávka,
    vychází za pět dní

Little Book of Rolex - Josh Sims, Welbeck, 2024
Novinka
Little Book of Rolex 
EN

Exquisite, timeless and enduring, Rolex is one of the most recognizable and sought-after luxury watch brands in the world...

  • Knihapevná vazba
    419 Kč
    Předobjednávka,
    vychází pozítří

Divadlo ulice / Theatre of the Street - Lada Hubatová-Vacková, UMPRUM, 2021
Divadlo ulice / Theatre of the Street

Teoretik Karel Teige ve dvacátých letech minulého století použil slovní metaforu „divadlo ulice“ pro pulzující, dynamický vizuálně-akustický děj, který se tou dobou odehrával v centrech větších měst...

  • Knihabrožovaná vazba
    700 Kč
    Skladem 1 ks

Little Book of Bottega Veneta - Frances Sola-Santiago, Welbeck, 2024
Novinka
Little Book of Bottega Veneta 
EN

Synonymous with fine craftsmanship and understated elegance, the House of Bottega Veneta is the go-to brand for those who love effortless chic...

  • Knihapevná vazba
    419 Kč
    Více než 30 dní

Little Book of Prada - Laia Farran Graves, Welbeck, 2020
Little Book of Prada 
EN

Little Book of Prada is the pocket-sized and beautifully illustrated story of the legendary fashion house. Understated elegance and luxury, technologically advanced fabrics and sublime originality of design are all hallmarks of the House of Prada...

  • Knihapevná vazba
    380 Kč
    Skladem 4 ks

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    811 Kč
    Skladem 2 ks

Transformed - Marty Cagan, John Wiley & Sons, 2024
Transformed 
EN

Help transform your business and innovate like the world's top tech companies! In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model..

  • Knihapevná vazba
    693 Kč
    Skladem 2 ks

The Greatest Salesman in the World - Og Mandino, Bantam Press, 1983
The Greatest Salesman in the World 
EN

What you are today is not important... for in this runaway bestseller you will learn how to change your life by applying the secrets you are about to discover in the ancient scrolls...

  • 204 Kč
    Více než 30 dní
Little Book of Fendi - Laia Farran Graves, Welbeck, 2024
Novinka
Little Book of Fendi 
EN

Founded in 1925, Fendi is a luxury brand rooted in elegance and experimentation...

  • Knihapevná vazba
    419 Kč
    Více než 30 dní

Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    301 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    214 Kč
    Skladem

Principles of Logo Design - George Bokhua, Rockport, 2022
Principles of Logo Design 
EN

When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated...

  • Knihapevná vazba
    686 Kč
    Skladem 3 ks

Buyology - Martin Lindstrom, Broadway Books, 2010
Buyology 
EN

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    474 Kč
    Více než 30 dní

.eu domain name=.eu doména - Přemysl Raban, Marie Moravcová a kol., C. H. Beck, 2006
.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Productize - Eisha Armstrong, Vecteris, 2021
Productize 
EN

More and more traditional professional services firms are turning to "productization" as a strategy to grow, improve valuations, and to fend off new digital-first competitors. However, many of them will fail and waste a lot of money in the process....

  • Knihabrožovaná vazba
    537 Kč
    Více než 30 dní

The Sales Bible - Jeffrey Gitomer, Wiley, 2015
The Sales Bible 
EN

Global sales authority Jeffrey Gitomer's bestselling classic, The Sales Bible, has been updated and appended in this new edition, offering you the ultimate sales methods and strategies that really work ― every day, in real-world selling situations..

  • Knihabrožovaná vazba
    556 Kč
    Do 17 – 22 dnů

The Law of Copyright and the Internet - Mihály Ficsor, Oxford University Press, 2002
The Law of Copyright and the Internet 
EN

This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce...

  • Knihapevná vazba
    7 273 Kč
    Více než 30 dní

Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
 
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2016
Visual Merchandising 
EN

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing...

  • Knihabrožovaná vazba
    803 Kč
    Více než 30 dní

A Managerial Perspective on the Process of Cross-Border M&A as a Challenge for Sustainable Business - Jaroslava Hečková, Alexandra Chapčáková, Zuzana Birknerová, Lucia Zbihlejová, Aleš Čeněk, 2022
A Managerial Perspective on the Process of Cross-Border M&A as a Challenge for Sustainable Business 
EN

There are different approaches to examining the issue of M&A. In addition, cross-border mergers and acquisitions are often a much more complex process compared to domestic transactions...

  • Knihabrožovaná vazba
    216 Kč
    Do 8 – 13 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis