Vyprodané

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů...

349 Kč

349 Kč

Vyprodané

Přidat do

Buyology

od 522 Kč

Kniha brožovaná vazba, Broadway Books, 2010
522 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Kniha pevná vazba s přebalem, Doubleday, 2008

Vyprodané

522 Kč

Vyprodané

Small Data

od 384 Kč

Kniha brožovaná vazba, Hodder and Stoughton, 2016
-5 %
444 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Kniha brožovaná vazba, Hodder and Stoughton, 2017
-5 %
384 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Audiokniha (CD) CD obal, Audible Studios on Brilliance, 2016
MP3 na CD
464 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

-5 %
444 Kč
-5 %
384 Kč
Audiokniha (CD)
MP3 na CD
464 Kč

Vyprodané

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a...

99 Kč

99 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Známkou dobré knihy je, že se tím více líbí, čím starší se člověk stává.“

Georg Christoph Lichtenberg