Odborné a naučné knihy
Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny za ekonomii, patří k jedněm z nejinspirativnějích myslitelů současnosti. Jeho "pop-science" kniha o tom, jak se my lidé v různých situacích rozhodujeme, je jakýmsi vyzyvatelem pro tradičně uznávané modely...
-
Knihapevná vazba s přebalem469 KčSkladem > 5 ks
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčSkladem 5 ks
Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...
-
Knihabrožovaná vazba541 KčSkladem 1 ks
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...
-
Knihapevná vazba300 KčSkladem 1 ks
Building Distinctive Brand Assets provides readers with long-term strategies to build and protect Distinctive Assets. This book is for anyone with a brand. It is a book about future-proofing your brand's identity...
-
Knihapevná vazba835 KčSkladem 1 ks
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers...
-
Knihabrožovaná vazba1 094 KčSkladem 2 ks
This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added...
-
Knihabrožovaná vazba670 KčVíce než 30 dní
Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...
-
Knihabrožovaná vazba276 KčVíce než 30 dní
The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...
-
Knihabrožovaná vazba668 KčSkladem 1 ks
Predatory Thinking is a masterclass in how to outwit the competition, in ordinary life as well as in business. It is the philosophy that has underpinned Dave Trott's distinguished career as a copywriter, creative director, and founder ...
-
Knihabrožovaná vazba304 KčSkladem 1 ks
Statistics has played a leading role in our scientific understanding of the world for centuries, yet we are all familiar with the way statistical claims can be sensationalised, particularly in the media. In the age of big data, ...
-
Knihabrožovaná vazba261 KčSkladem 1 ks
Creativity is all around us. Not in art galleries. But on the train, at work, in the street outside, and in schools, hospitals and restaurants. Creative vision exists wherever people are...
-
Knihabrožovaná vazba371 KčSkladem 1 ks
The world is awash in bullshit, and we're drowning in it. Politicians are unconstrained by facts. Science is conducted by press release. Start-up culture elevates hype to high art. These days, calling bullshit is a noble act...
-
Knihabrožovaná vazba279 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle