Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Jozef Karika: Černý rok. Argo, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    246 Kč
    -7 %
    Do 6 – 10 dnů

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    399 Kč
    Skladem

Sociální a mediální komunikace - Josef Musil, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Sociální a mediální komunikace

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    300 Kč
    Do 4 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    205 Kč
    Skladem

Systémy médií v postmoderním světě - Daniel C. Hallin, Paolo Mancini, Portál, 2008
Systémy médií v postmoderním světě

Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...

  • Knihapevná vazba
    575 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    402 Kč
    Skladem
O podstate reklamy - Jaroslav Světlík, Eko-konzult, 2012
O podstate reklamy

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

  • Knihapevná vazba
    349 Kč
    Do 4 dnů

Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Public relations

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    510 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    439 Kč
    Skladem 1 ks

Kreativita v reklamě - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2014
Kreativita v reklamě

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet...


Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    347 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    770 Kč
    Skladem 1 ks

Zlaté časy české reklamy - Pavla Vošahlíková, Karolinum, 1999
Zlaté časy české reklamy

Výpravná publikace s řadou barevných reprodukcí přibližuje českou reklamní tvorbu přelomu 19. a 20. století.

  • Knihapevná vazba
    277 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Moderní reklama - Don E. Schultz, Grada, 1995
Moderní reklama

Moderní reklama není knihou určenou pro širokou laickou veřejnost, informace a know how v ní obsažené vstřebá napoprvé pouze zkušený profesionál. Věříme však, že i pro něj bude trvalým zdrojem inspirace...


Moderní marketing - Paul Smith, Computer Press
Moderní marketing

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč?

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    419 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2011
Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...


Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    107 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Slovník mediální komunikace - Irena Reifová a kol., Portál, 2004
Slovník mediální komunikace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    453 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2009
Masová média

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...

  • Knihapevná vazba
    559 Kč
    Skladem 1 ks

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Novinka
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    942 Kč
    Do 9 – 10 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
  • Paolo Giordano