Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 4
Zúžení výběru
Řazení
Počet titulů: 4
Seřadit podle:
Na skladě Akce

Na skladě, objednávejte ale rychle

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace...

367 Kč

367 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do 10 dní

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

-5%
458 Kč

458 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Vyprodané

Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy...

573 Kč

573 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.

213 Kč

213 Kč

Vyprodané


„Knihy jsou podobné domovu, do kterého se vracíme i za největší bouřky. “

Bernard Bolzano