Demokracie - jak dál?
Jaká jsou ohrožení, kterým dnes čelí demokracie v Česku, Evropě a ve světě? Odpovědi na tuto otázku hledá tým předních českých odborníků. Při zkoumání projevů krize demokracie se soustředí nejen na Českou republiku, ale i na...
od 219 Kč
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938. Jednotlivé kapitoly jsou v převážné většině neseny formou „případových“ studií, kdy se jejich autoři zaměřují na specifický...
219 Kč
Dějiny českých médií
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich...
od 365 Kč
Dějiny českých médií
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji...
od 424 Kč
Druhá republika: 167 obyčejných dní (Politické a mediální klima a jeho reflexe)
- Jan Jirák
- Petr Bednařík
- Barbara Köpplová
- kolektiv
Období druhé republiky bývá zpracováváno především v rovině politických dějin, jsou zkoumány příčiny a důsledky mnichovské dohody, chování významných politických aktérů mezinárodní a domácí politiky, klíčové dopady ...
180 Kč
Masová média
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska...
od 527 Kč
Přítomnost (Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (IV.))
Předložená kolektivní monografie zaměřuje pozornost na týdeník Přítomnost v meziválečném období a je čtvrtým pokračováním ediční řady nazvané Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která...
371 Kč
Duch novin a jeho svět (Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (III.))
Kolektivní monografie Duch novin a jeho svět volně navazuje na tituly Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 a Média v meziválečné publicistice a nabízí podrobnější pohled na nejvýraznější projev českého...
371 Kč
Média a společnost
Média stále významějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností a také ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Kniha je určena především studentům sociálních věd...
od 267 Kč
Dřewňovská pivovarská chasa (aneb pivovary a pivovárky okresu Tachov)
Kniha popisuje historii pivovarnictví na území Tachovska a Stříbrska v rozsahu současného okresu Tachov. V úvodní kapitole je zpracována tematika církevních – klášterních pivovarů. Text je řešen formou katalogu, který obsahuje...
271 Kč
Úvod do studia médií
Kniha Úvod do studia médií shrnuje poznatky ze studia médií a na příkladech z českých i světových médií vykládá, jakou roli média sehrávají v životě jednotlivce i společnosti.
od 231 Kč
Základy mediální výchovy
- Marek Mičienka
- Jan Jirák
- kolektiv
Metodický materiál pro výuku mediální výchovy seznamuje žáky a studenty s principy fungování médií, učí je kritickému přístupu k médiím a uvádí do základů mediální gramotnosti...
415 Kč
Ještě jsme se nezbláznili
Výběr 100+1 sloupků zveřejňovaných v INZINE a v Novém prostoru. Autor velice vtipně a nádhernou češtinou glosuje náš každodenní život. Je to humor, který potěší a nikomu neublíží, zároveň však vede k zamyšlení. Starostí je...
od 90 Kč
Za všechno někdo může
V knize autor předkládá další sloupky – postřehy ze života, který není rozhodně černobílý. Veselí se střídá se smutkem, laskavost s krutostí a autor přesně vymezuje hranici, kde začíná dobro a kde zlo.