Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 19
Řazení

Marketing

 • Fortuna, 2010

Na skladě, posíláme ihned

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

-5%
208 Kč

208 Kč

Sleva 5%
Stíháme do Vánoc

Na skladě, posíláme ihned

Přidat do

Emoce v marketingu

od 421 Kč

-5 %
470 Kč

Posíláme do týdne

PDF
EPUB
MOBI
421 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

-5 %
470 Kč
E-kniha
PDF EPUB MOBI
421 Kč

Posíláme do 10 dní

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje...

-5%
94 Kč

94 Kč

Sleva 5%
Stíháme do Vánoc

Posíláme do 10 dní

Přidat do
Okamžitý download
PDF
E-kniha
E-kniha

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...

319 Kč

319 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Přidat do

Chování zákazníka

od 361 Kč

361 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

-5 %
404 Kč

Posíláme do 14 dní

361 Kč
-5 %
404 Kč
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-kniha
E-kniha

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

390 Kč

390 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Přidat do
4,01x
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-kniha
E-kniha

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

254 Kč

254 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Přidat do

Veletrhy a výstavy

od 168 Kč

168 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Vyprodané

168 Kč

Vyprodané

Image a firemní identita

od 314 Kč

PDF
EPUB
MOBI
314 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

-5 %
351 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

E-kniha
PDF EPUB MOBI
314 Kč
-5 %
351 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

od 94 Kč

PDF
EPUB
MOBI
254 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

-5 %
94 Kč

Posíláme do týdne

E-kniha
PDF EPUB MOBI
254 Kč
-5 %
94 Kč

Posíláme do 10 dní

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....

199 Kč

199 Kč

Stíháme do Vánoc

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Reklama

od 229 Kč

229 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Vyprodané

229 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

477 Kč

477 Kč

Vyprodané

Přidat do

Reklama

od 160 Kč

Kniha 2007

Vyprodané

Kniha 2003

Vyprodané

Vyprodané

Vyprodané

Vyprodané

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...

416 Kč

416 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.

106 Kč

106 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.

213 Kč

213 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

459 Kč

459 Kč

Vyprodané

Přidat do

Psychologie reklamy

od 433 Kč

Kniha 2007

Vyprodané

Kniha 2002

Vyprodané

Vyprodané

Vyprodané


„K dobré knize je třeba dobrých čtenářů.“

Victor Hugo