Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 18
Řazení

Chování zákazníka

Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek

od 361 Kč

-5 %
404 Kč

Posíláme do 9 dní

PDF
-15 %
361 Kč

Okamžitě ke stažení

-5 %
404 Kč

Posíláme do 9 dní

PDF
-15 %
361 Kč

Okamžitě ke stažení

Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

-15%
390 Kč

390 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

Emoce v marketingu

Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek

od 421 Kč

-5 %
470 Kč

Posíláme do 9 dní

E-kniha
PDF EPUB MOBI
PDF
EPUB
MOBI
-15 %
421 Kč

Okamžitě ke stažení

-5 %
470 Kč

Posíláme do 9 dní

E-kniha
PDF EPUB MOBI
PDF
EPUB
MOBI
-15 %
421 Kč

Okamžitě ke stažení

Reklama

od 229 Kč

-5 %
256 Kč

Posíláme do 9 dní

PDF
-15 %
229 Kč

Okamžitě ke stažení

-5 %
256 Kč

Posíláme do 9 dní

PDF
-15 %
229 Kč

Okamžitě ke stažení

Marketing

Jitka Vysekalová • Fortuna, 2010

Posíláme do šesti dní

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

195 Kč

195 Kč

Posíláme do šesti dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...

-15%
319 Kč

319 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

Posíláme do šesti dní

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje...

89 Kč

89 Kč

Posíláme do šesti dní

Přidat do

Veletrhy a výstavy

od 168 Kč

PDF
-15 %
168 Kč

Okamžitě ke stažení

Vyprodané

PDF
-15 %
168 Kč

Okamžitě ke stažení

Vyprodané

4,01x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

-15%
254 Kč

254 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

od 254 Kč

-5 %
284 Kč

Posíláme do 9 dní

E-kniha
PDF EPUB MOBI
PDF
EPUB
MOBI
-15 %
254 Kč

Okamžitě ke stažení

-5 %
284 Kč

Posíláme do 9 dní

E-kniha
PDF EPUB MOBI
PDF
EPUB
MOBI
-15 %
254 Kč

Okamžitě ke stažení

Posíláme do šesti dní

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....

199 Kč

199 Kč

Posíláme do šesti dní

Přidat do

Vyprodané

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

477 Kč

477 Kč

Vyprodané

Přidat do

Reklama

od 160 Kč

Kniha 2007

Vyprodané

Kniha 2003

Vyprodané

Kniha 2007

Vyprodané

Kniha 2003

Vyprodané

Vyprodané

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...

416 Kč

416 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.

106 Kč

106 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.

213 Kč

213 Kč

Vyprodané

Přidat do

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

od 433 Kč

Kniha 2002

Vyprodané

Kniha 2007

Vyprodané

Kniha 2002

Vyprodané

Kniha 2007

Vyprodané


„Musíme přečíst hodně knih, abychom zjistili, o čem je život, a musíme hodně zažít, abychom přišli na to, že buď špatně žijeme, nebo jsme četli špatné knihy. “

Zdeňka Ortová