Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Jazykové učebnice

Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management: Základy managementu - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016Management (Základy managementu) - Jana Bellová, Jaroslav Zlámal, Petr Bačík, Computer Media, 2020Management (Základy managementu) - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016
Management: Základy managementu

Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat.

  • Knihabrožovaná vazba
    163 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    252 Kč
    Do 3 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    197 Kč
    Do 27 dnů
Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007
Marketing od myšlenky k realizaci

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol.


Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...

Příklady z managementu a jejich řešení - Jaromír Veber, Fortuna, 1998
Příklady z managementu a jejich řešení

Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením.

  • Knihabrožovaná vazba
    111 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks

Základy finanční angličtiny - Libuše Dušková a kolektiv, Fortuna, 2010
Základy finanční angličtiny

Publikace poskytuje v angličtině důležité informace z oblasti makroekonomické i mikroekonomické. Dotýká se pojmů, jako jsou tržní mechanismus, peníze, měnové kurzy, fiskální politika, finanční ukazatele, způsob placení, banky a cenné papíry...

  • Knihabrožovaná vazba
    182 Kč
    Skladem 1 ks

Informační management - Leo Vodáček, Antonín Rosický, Management Press
Informační management

Pojetí, poslání a aplikace.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Francouzský obchodní dopis se vzorovými dopisy - Jan Měšťan, J&M Písek, 1998
Francouzský obchodní dopis se vzorovými dopisy

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy marketingu, Oeconomica, 2011
Základy marketingu

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu...


Marketing - Tomáš Urbánek, Alfa, 2010
Marketing

Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Retail marketing - Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler, Management Press, 2009
Retail marketing

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis