Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 17
Zúžení výběru
Řazení
Počet titulů: 17
Seřadit podle:

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

-15%
210 Kč

210 Kč

Sleva 15%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci...

-5%
846 Kč

846 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do tří dní

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...

-5%
174 Kč

174 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikace je určena: * marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci...

-5%
423 Kč

423 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do tří dní

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

-5%
237 Kč

237 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do tří dní

Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti...

-5%
174 Kč

174 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

3,01x Akce

Posíláme do 10 dní

Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména...

-15%
322 Kč

322 Kč

Sleva 15%

Posíláme do 10 dní

Vyprodané

Jak poznávat své zákazníky

213 Kč

213 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí...

249 Kč

249 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Publikace je určena především manažerům a obchodníkům, kteří se s danou problematikou setkávají v terénu denně.

189 Kč

189 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Autoři se věnují problematice spolupráce městských zastupitelstev s institucemi, firmami a podnikateli ze sektoru cestovního ruchu.

224 Kč

224 Kč

Vyprodané

Marketingová komunikace

Miroslav Foret • Computer Press, 2003

Vyprodané

Publikace je určena marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci.Publikace je určena:

442 Kč

442 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Připravujete roční plán, jakých výstav a veletrhů se budete chtít zúčastnit? Ale jak vybrat pro váš obor ty nejvhodnější? Váháte, jakým způsobem na expozici prezentovat vaše výrobky či služby?

96 Kč

96 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané


„Kniha je jako zahrada, kterou nosíš v kapse.“

latinské přísloví