Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001

1 131 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Přečtená
Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Přečtená
Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001

Marketing management
Přečtená

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách... Číst víc

4,7 11 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2001
Počet stran
720

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

1 131 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy (3)
Marketing management - Philip Kotler, Grada
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština
Skladem

763 Kč


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2001
Skladem

1 392 Kč


Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2007
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2007
Skladem

1 845 Kč


Další přečtené knihy

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

   „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Překlad desátého exkluzivního vydání, označovaného jako vydání milénia!
Nové vydání reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií a e-businessu na marketingově orientované manažerské řízení a na ekonomiku firmy. Řada nových případových studií a odkazy na webové stránky přináší informační zdroje na podporu manažerského rozhodování.
Autor vysvětluje základní pojmy marketingu, objasňuje důležitost marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrola výsledků.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

11 hodnocení

9
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Jakub
Neověřený nákup
27.1.2021
Guru manažmentu a "brandmajster"
Nad touto knihou som uvažoval už veľmi dlhú dobu ale vždy ma odrádzala jej cena. Situácia ma však donútila si ju objednať - neľutujem! Bezchybne a rýchle dodanie. K obsahu - komplexná kniha pre všetkých manažérov - skvelé a trefné case studies dopĺňajúce teoretické poznatky.

Som veľmi spokojný. :-)
Číst víc
Neověřený nákup
4.7.2004
O knihe
Knihu som čítal, žiaľ len v knižnici, je síce pekne štrukturovaná, prehľadná a oproti predchádzajúcemu vydanie aj rozšírená, ale vhodná predovšetkym pre študentov a pedagógom, keďže je písana dosť akademicky. Inak je fakt super a dokáže odhaliť aj to, čo marketingovo nadaný človek nepostrehne v praxi. Inak nemáte niekto zvyšných 2800 Sk. Veľmi by som ju chcel. Ak sa najde sponzor tak onetouch@post.sk. Číst víc

Philip Kotler

Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Vybudovali si neúplné a asymetrické přátelství, tvořené dlouhými pauzami a spoustou mlčení, jakýsi prázdný čistý prostor, kam se oba mohli vracet a nadechnout se, když je školní zdi sevřely natolik, že už dál nemohli ignorovat pocit, že se dusí. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano