Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013

1 913 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013

Marketing management

14. vydání

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny... Číst víc

4,7 11 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2013
Počet stran
816

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

1 913 Kč

Cena v knihkupectví: 2 290 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání (3)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2007
Pevná vazba
Čeština, 2007
Vyprodané

Marketing management - Philip Kotler, Grada
Pevná vazba
Čeština
Vyprodané

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Pevná vazba
Čeština, 2001
Vyprodané

Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024

Více o knize

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

11 hodnocení

9
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Jakub
Neověřený nákup
27.1.2021
Guru manažmentu a "brandmajster"
Nad touto knihou som uvažoval už veľmi dlhú dobu ale vždy ma odrádzala jej cena. Situácia ma však donútila si ju objednať - neľutujem! Bezchybne a rýchle dodanie. K obsahu - komplexná kniha pre všetkých manažérov - skvelé a trefné case studies dopĺňajúce teoretické poznatky.

Som veľmi spokojný. :-)
Číst víc
Neověřený nákup
4.7.2004
O knihe
Knihu som čítal, žiaľ len v knižnici, je síce pekne štrukturovaná, prehľadná a oproti predchádzajúcemu vydanie aj rozšírená, ale vhodná predovšetkym pre študentov a pedagógom, keďže je písana dosť akademicky. Inak je fakt super a dokáže odhaliť aj to, čo marketingovo nadaný človek nepostrehne v praxi. Inak nemáte niekto zvyšných 2800 Sk. Veľmi by som ju chcel. Ak sa najde sponzor tak onetouch@post.sk. Číst víc

Autori

Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Vůbec mluvili jen málo, ale trávili čas spolu, každý ponořený do svého vlastního víru, a drželi jeden druhého, pevně a bezpečně, a moc slov k tomu nepotřebovali. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano