Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005

155 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Přečtená
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005

Marketing
Přečtená

Základy a principy

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým... Číst víc

Nakladatel
Computer Press, 2005
Počet stran
149

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

155 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

Publikace je určena:

* začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu
* studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.

Dozvíte se:

* jaké známe základní marketingové pojmy, co označují
* čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing
* co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité
* jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná
* jak sestavit marketingový plán
* které složky tvoří tzv. marketingové prostředí podniku
* jak provádět marketingový výzkum
* co vše dokážeme vyčíst z chování spotřebitelů a jak toho využít
* jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí a marketingovou komunikací
* nakolik je v dnešní době důležitý mezinárodní marketing, jaké existují formy vstupu na zahraniční trh a kdy kterou zvolit
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry