Knihy o marketingové komunikaci

Zúžení výběru
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková
Copywriting
Pište texty, které prodávají

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka...

  • Knihabrožovaná vazba
    364 Kč
    Na skladě
  • 189 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    209 Kč
    Na skladě
Další formáty

Marketing na Facebooku a Instagramu
Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)
Prapodivné zákony ekonomiky současného umění a aukčních domů

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    319 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    675 Kč
    Na skladě

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek
Komunikace a prezentace
Umění mluvit, slyšet a rozumět – 2., doplněné vydání

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.

  • 208 Kč
    Na skladě
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    183 Kč
    Na skladě
Další formáty

Buď svou značkou
Personal Branding, který ti sed(k)ne

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat. Jak se vyrovnat se strachem, s hatery a kritikou, jak udělat první k

  • 279 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Do tří dní

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček
Marketingová komunikace
Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové...

  • 251 Kč
    Na skladě
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    209 Kč
    Na skladě
Další formáty

Procesní řízení pro manažery - Roman Fišer
Procesní řízení pro manažery
Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

  • 208 Kč
    Do 21 dní
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec
Jsi značka?!
aneb vydělávejte více online&ofline tím, co milujete!

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...

  • Knihabrožovaná vazba
    310 Kč
    Na skladě

Copywriting
Pište texty, které prodávají

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a...

  • 349 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    364 Kč
    Na skladě
Tohle je marketing! - Seth Godin
Tohle je marketing!
Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom...

  • Knihabrožovaná vazba
    251 Kč
    Na skladě
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková
Marketing služeb
Efektivně a moderně, 2., aktualizované a rozšířené vydání

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...

  • 292 Kč
    Na skladě
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations - Denisa Hejlová
Public relations

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol...

  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Na skladě
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada
Marketingová komunikace a public relations
Výklad pojmů a teorie oboru

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v....

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 21 dní
  • 110 Kč
    Ihned ke stažení

Od vize k zisku - Tomáš Lukavec
Od vize k zisku
Proměňte nápad v ziskové podnikání

Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Na skladě

Reklamní slogany - Lionel Salem
Reklamní slogany
a příběhy stojící za jejich vznikem

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali...

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Do tří dní
  • Přečtenávýborný stav
    279 Kč
    Na skladě

Historie mediální komunikace - Pavel Verner
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 21 dní

Marketingový průzkum - Miroslav Foret
Marketingový průzkum
Poznáváme svoje zákazníky

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

  • Knihapevná vazba
    247 Kč
    Na skladě

Jak se úspěšně učit - Eberhardt Hofmann, Monika Löhle
Jak se úspěšně učit
Nejlepší strategie a techniky

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...

  • 225 Kč
    Na skladě
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    132 Kč
    Do 14 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

Nepřečtete na zařízeních:

  • Kindle

Více informací v našich návodech

„Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano