Autor Lenka Harantová
Sociální marketing
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s
-
Knihabrožovaná vazba255 KčDo 21 – 26 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 21 – 26 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Účinnost vybraných témat sociální reklamy na studenty vysokých škol do 26 let = The effectiveness of selected topics of social advertising focused on university students under 26 years : teze diser...
Effectiveness of selected topics of social advertising focused on university students under 26 years
"Studijní program: P 6208 Ekonomika a management, studijní obor: 6208V038 Management a ekonomika". 30 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sociální marketingové kampaně v Česku
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.