Přeskočit na hlavní obsah
Tahle kniha ti změní život - Aleš Palán, Host, 2024
Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2024

941 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Žlutá kniha budování značky TOP #13

Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti.

4,8 37 hodnocení
Nakladatel
barecz & conrad books, 2024
Počet stran
608
  • Brožovaná vazba
  • Čeština

941 Kč

Skladem > 5 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
Žltá kniha budovania značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2023
Brožovaná vazba
Slovenština, 2023
Skladem > 5 ks

849 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Jozef Karika: Černý rok. Argo, 2024
Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2024
941 Kč

Více o knize

Dlouho očekávaná kniha o brandingu od slovenského autora bestselleru Žltá kniha budovania značky, kreativce a investora Michala Pastiera, vychází pod hlavičkou barecz & conrad books v českém překladu 18. září 2024.

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“ Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám.

Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: „Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?“ „Na co si dát pozor?“ „Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?“ „Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?“ „Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?“ „Co má největší dopad na efektivní komunikaci?“ „Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?“ „Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?“ „Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?“ „Jak nespekulovat a makat?“Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Upozornění Michala Pastiera:
Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit.
Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem.
Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

37 hodnocení

32
3
1
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Recenze od Martinusáků

Rozum do vrecka v žltom

Hrubá ako Biblia a žltou bibliou by sme ju aj nazvať mohli, pre sektu malopodnikateľov alebo marketérov. Kniha plná nových pojmov, lebo sú prevažne novotvary autora, ktoré ale popisujú overené (nielen autorom a nie len autorove) teórie v praxi. Ak ste niekedy boli na kurze alebo prednáške Michala, kniha je prejavom presne rovnaká a to sa čudujem, ako sa dá obdobný feeling dosiahnuť písaným textom.

Číst víc

Čtenářské recenze

29.2.2024
Uz sa neviem dockat ako sa do nej naplno zahryznem
Zatial som mala cas len si ju fyzicky chytit (a je veru co! 600 stran) a prelistovat plus preluskat prvych par desat stran. Je pisana velmi citatelnym jazykom a uz sa neviem dockat ako pri nej stravim niekolko desat vecerov. Michal, kvalitna praca! Číst víc
1

Romantička, ktorá rada prečíta čokoľvek. Ako sa vraví, z každého rožka troška.

Bianka Bartošeková
Ověřený nákup
28.2.2024
Žltá kniha :)
Povedala by som, že je to povinná literatúra pre každého podnikateľa či marketéra, ale väčšinou vás povinná literatúra nebaví. Zaručujem, že táto kniha Vás pohltí hneď od prvej strany! Autor sa hrá s Vašimi myšlienkami, stále chcete vedieť viac a viac. Určite netreba váhať a ihneď objednať. ;) Po prečítaní zistíte prečo. Číst víc
Ivan
Neověřený nákup
22.2.2024
Skvele
Vyborne sa cita - napisane na baze biznis pribehov z real zivota. Kniha zaujme hned od zaciatku. Nebudete sa nudit, dozviete sa vela zaujimavosti a dava inspirativne navody pre sposob ako mysliet pri podnikani a co vnimat… Číst víc
Danka
Neověřený nákup
21.2.2024
Vynikajúca kniha
Je to vynikajúca unikátna kniha plná skvelých rád napísaná vtipným a netypickým štýlom. Splní všetky vaše očakávania, ktoré ako začínajúci podnikateľ môžete mať. Fakty spája s praktickým využitím, proste paráda. Je prehľadná, plná ilustrácií, grafov, príloh, príkladov. Prezrádza toho skutočne mnoho o marketingu! Dávam 5 hviezdičiek. Číst víc
22.1.2024
Skvelá kniha s reálnymi príkladmi a skúsenosťami
Podnikám viac ako 26 rokov, z toho online 14, robili sme zle rebranding zo Sorger na Domalenka, ktorý nás stál kopec času, peňazí a zlých prebdených nocí. O marketingu niečo viem a k tomu sa pokúšam písať aj knihu. Preto si myslím, že viem reálne zhodnotiť to, čo v knihe je.
- ak chcete budovať naozaj značku, tak toto je tá správna kniha a rovnako Michal Pastier je správny človek, ktorý vie, o čom píše
- kniha je napísaná naozaj veľmi pútavo a jednoducho - klobúk dole ako je celá urobená a pochvalu majú aj tí, čo upravovali texty
- nejdem to preháňať so superlatívmi, aby moja recenzie neznela prehnane, ale je to naozaj skvelá kniha
- ak to niekto myslí vážne s budovaním značky, tak nech si knihu určite kúpi
- čo som Michalovi napísal osobne, tak to, že tam chýba, ako si vybrať správneho človeka, či firmu, ktorí mu pomôžu neurobiť veľké chyby pri budovaní značky. Lebo Michal nebude robiť a pre všetky firmy, ktoré ho oslovia a ani nedokáže všetkým odpovedať na všetky ich otázky, tak nech aspoň pomôže vybrať si správne. Pretože my sme nestretli správneho človeka, prišli sme o dosť peňazí a hlavne času a ja si doteraz vyčítam, že som uveril niektorým hlúpostiam, ktoré daný človek odporúčal. Veril som, že sú to správne veci, postupy, ale neboli.
- čo ma trochu hnevá, že niekto tu dobrým 5 hviezdičkovým recenziám dáva palec dole - asi nejaký neprajník, ale ak mu to robí radosť, tak nech si užíva, ale verím, že to nikoho od kúpy neodradí
Číst víc
23

Žijem knihami a to hovorí za všetko :-)

Milan Buno
Ověřený zákazník
31.12.2023
Miša sledujem dlhé roky, párkrát sme sa kontaktovali a keďže aj ja robím v marketingu, bol som na knihu prirodzene zvedavý. Dojem po dočítaní?
Skvelé. A oceňujem najmä dve veci.

Prvá je množstvo konkrétnych príkladov, príbehov z praxe, ktorými Michal dokladá tú trošku teórie a vysvetľovania. V tomto pred ním dávam klobúk dolu, pretože nazhromaždiť toľko príkladov, roztriediť si ich a využiť v knihe, zmysluplne a prehľadne, autenticky a efektívne, to muselo dať sakra veľa práce. V tomto smere je Žltá kniha unikátna a nesmierne prínosná pre všetkých - či už zvažujete novú firmu a hľadáte názov, vyberáte doménu, zvažujete profily na sociálnych sieťach, ochrannú známku, ako to obliecť do svojho jedinečného štýlu...to všetko je skvelá inšpirácia pre tých, čo sa chystajú a začínajú, prípadne sú na začiatku.
No je to veľký prínos aj pre nás, ktorí sme v marketingu roky. Robím cca 14 rokov knižný marketing, predtým som bol 13 rokov v médiách a táto kniha bola pre mňa zážitkom. Vychutnával som si ju, najmä tie príbehy z praxe, porovnával, spomínal. Mišo navyše pridával súvislosti, takže ešte bod navyše pre menej skúsených.

Druhá vec, ktorú oceňujem je, že išiel s kožou na trh a veľa prezradil/ukázal aj z vlastného biznisu, prípadne z vlastných skúseností. Rýchlo som pochopil úvodné slová Tomáša Petreka - "Mišo, tieto veci nedávaj do knihy, prezrádzaš toho príliš veľa". A sedí to. Som si istý, že Mišo ešte pred vydaním vyhodil nejaké veci, ale prezradil a ukázal toho naozaj veľa. A v tom sa vidí správny marketér (obchodník, podnikateľ). Dnes si mnohí nechávame veci pre seba, nechceme o nich hovoriť, prezrádzať ich, aby nás nekopírovali, aby nevyužili to, čo sme krvopotne zisťovali roky, lebo čo ak náhodou potom budú lepší... Prídu k našim skúsenostiam ako slepé kura k zrnu.

Mišo sa nebojí podeliť o svoje skúsenosti, poznatky, prešľapy (hoci o tých svojich značkách a firmách mohol aj viac, ale chápem, to by možno bolo už priveľa:-) ). Nebojí sa "prezradiť" ako sa zlepšoval, čo zistil, čo sa mu osvedčilo...a tak by to malo byť. Dokáže to len málokto - či už zo strachu, že iní budú potom lepší, predbehnú vás ap.
Alebo z iného dôvodu - ja som sa už párkrát popálil, tiež som odovzdával svoje skúsenosti, učil, ukazoval smer, no potom sa mi zo dva razy dotyční obrátili chrbtom, akoby ma len využili a bez akejkoľvek vďačnosti išli svojou cestou. Chvíľu to zamrzí, ale nezmení to nastavenie - len vzájomnou pomocou, odovzdávaním si skúseností a poznatkov môžete rásť. Lebo vás to núti rozvíjať sa, ísť ďalej, hľadať nové cesty, vylepšenia ap.
Mám pocit, že takto kráča aj Mišo a preto vďaka za túto jeho Žltú knihu.

A napokon, neraz som sa pri čítaní aj uškrnul a pobavil. Za všetky len jedna veta, ktorú odpovedal Mišo na otázku v Prílohe:
"Prečo marketéri meraj tak veľa metrík?"
Mišo: "Aby si mohli vyberať tie pozitívne a prezentovať len tie."
:-)
Číst víc

„Vybudovali si neúplné a asymetrické přátelství, tvořené dlouhými pauzami a spoustou mlčení, jakýsi prázdný čistý prostor, kam se oba mohli vracet a nadechnout se, když je školní zdi sevřely natolik, že už dál nemohli ignorovat pocit, že se dusí. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
  • Paolo Giordano