Získejte 200 Kč na knihy! Nakupte ještě dnes.

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2024
Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2024

Žlutá kniha budování značky

Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti.

Konečně kniha spojující budování značky a podnikání. Dvanáct principů pro úspěch ve světě chaosu a sekundové pozornosti. Praktické kroky, jasné lekce a inspirace pro všechny. Číst víc

4,2 55 hodnocení
Nakladatel
barecz & conrad books, 2024
Počet stran
608

Konečně kniha spojující budování značky a podnikání. Dvanáct principů pro úspěch ve světě chaosu a sekundové pozornosti. Praktické kroky, jasné lekce a inspirace pro všechny. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Cena: 990 Kč
Skladem > 5 ks
Posíláme ihned
Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.
Další knižní vydání
  • Kniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2023
    Brožovaná vazba
    Slovenština, 2023
    Skladem > 5 ks
    Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

    653 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Tituly skladem doručujeme do druhého dne
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Více z kolekce

Vánoční dárky pro zvídavé

Více z kolekce

Ty nejlepší knihy z byznys / leadership / longevity 2025

Novinka oblíbené autorky oceňovaných knih pro děti i dospělé. Kniha Kamarádové, Petra Soukupová. NAKLADATEL Pikola, 2025. Chci si přečíst.
Kniha: Žlutá kniha budování značky (Michal Pastier). barecz & conrad books, 2024
990 Kč
Skladem > 5 ks
Posíláme ihned
Objednejte teď s PPL nebo do knihkupectví Martinus v Brně a kniha je zítra u vás.

Více o knize

Dlouho očekávaná kniha o brandingu od slovenského autora bestselleru Žltá kniha budovania značky, kreativce a investora Michala Pastiera, vychází pod hlavičkou barecz & conrad books v českém překladu 18. září 2024.

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“ Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám.

Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: „Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?“ „Na co si dát pozor?“ „Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?“ „Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?“ „Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?“ „Co má největší dopad na efektivní komunikaci?“ „Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?“ „Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?“ „Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?“ „Jak nespekulovat a makat?“Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Upozornění Michala Pastiera:
Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit.
Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem.
Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.
Naše katalogové číslo
2642849
Originální název
Žltá kniha budovania značky
Počet stran
608
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
156×234 mm
Hmotnost
953 g
ISBN
9788090876866
Rok vydání
2024
Jazyk
čeština
Překlad
Původ
Slovensko
Nakladatel
barecz & conrad books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5
36
6
5
2
6

Jak se líbila kniha vám?

Recenze od Martinusáků

zaměstnanec/zaměstnankyně
10. listopadu 2023
Rozum do vrecka v žltom

Hrubá ako Biblia a žltou bibliou by sme ju aj nazvať mohli, pre sektu malopodnikateľov alebo marketérov. Kniha plná nových pojmov, lebo sú prevažne novotvary autora, ktoré ale popisujú overené (nielen autorom a nie len autorove) teórie v praxi. Ak ste niekedy boli na kurze alebo prednáške Michala, kniha je prejavom presne rovnaká a to sa čudujem, ako sa dá obdobný feeling dosiahnuť písaným textom.

Čtenářské recenze

Andrej Trnovec
Ověřený zákazník
20.10.2025
Marketingová kniha XYZ: Opakovanie matka marketingu, ale za tú cenu?
Vzhľadom na to, že neuvádzate konkrétny názov knihy, no Váš názor je "kniha o marketingu ako každá iná, nechápem tú cenu", tu je návrh recenzie a nadpisu, ktorý odráža Vaše pocity.

Nadpis recenzie:

"Marketingová kniha XYZ: Opakovanie matka marketingu, ale za tú cenu?" (Prípadne môžete nahradiť "XYZ" konkrétnym názvom knihy, ak si spomeniete, alebo ho vynechať/nahradiť iným neutrálnejším názvom, napr. "Ďalší Marketingový Sprievodca")

Recenzia:

Táto kniha sa radí medzi mnohé iné publikácie o marketingu, ktoré sľubujú prevratné know-how, no v skutočnosti prinášajú len zopár známych a všeobecne dostupných princípov. Ak ste už prečítali akúkoľvek inú základnú príručku o marketingu, nečakajte, že tu nájdete niečo, čo by vás posadilo na zadok.

Obsah je popísaný solídne, no je z veľkej časti len akýmsi "prevareným" súborom už dávno známych techník a teórií. Pre úplného začiatočníka to môže byť užitočné zhrnutie, ale pre každého s aspoň minimálnou praxou v odbore alebo prehľadom v literatúre je to len opakovaná lekcia.

Najväčšou záhadou pre mňa zostáva vysoká cena. Knihy s porovnateľným obsahom a prínosom sa dajú nájsť za výrazne nižšiu sumu, ba dokonca aj zdarma vo forme kvalitných blogov či e-bookov. Zdá sa, že tu platíme skôr za meno autora/značku než za skutočne unikátne a aplikovateľné poznatky.

Záver: Kniha nie je zlá, je len... priemerná. A za priemer by sa nemalo platiť ako za zlato. Odporúčam len tým, ktorí nutne potrebujú mať dané informácie v papierovej forme a nevadí im zaplatiť si za luxusný obal bežného tovaru. Ostatným radím poobzerať sa po lacnejších alebo obsahovo inovatívnejších alternatívach.
Momo Lažetić
Ověřený zákazník
24.9.2025
Upľňe nepodstatna kniha
Ok, v prvej časti knihy som mal šťastie a bez akýchkoľvek skúseností šef kuchár. Ale zvyšok knihy je mizerný. Moja stará mama má zaujímavejší denník.
Roro
Neověřený nákup
15.9.2025
Well done!
Kniha sa stala o5 mojim spolocnikom vdaka Zltej knihe. Vrelo odporucam. kniha ta pouci,zabavi,prekvapi a uspokoji. well done!...well done...
Ověřený nákup
14.7.2025
Knižku odporúčam každému, kto by sa rád dozvedel zaujímavé príbehy známych značiek.
Ku každému príbehu je priložený QR kód, pomocou ktorého sa dá získať pár ďalších informácií, ktoré sa už do knihy nezmestili. Keď sa človek začíta, ide to veľmi rýchlo knihu možno prečítať za krátky čas.
Michal
Neověřený nákup
30.4.2025
Priemerná kniha. Nič výnimočné som sa nedozvedel. Možno príliš veľa textu čo by sa dalo napísať možno aj stručnejšie.
Peter Štefánik
Ověřený zákazník
28.4.2025
Žltá kniha budovania značky
Je to jedna z mála top kníh na slovenskom knižnom trhu. Je plná hodnotných informácií, ktorými by mal disponovať každý podnikateľ.
Ověřený zákazník
21.3.2025
Elektronická kniha
Je smutné, že v dnešnej dobe nie je takáto kniha v elektronickej podobe. Pretože pri cestovaní si človek rozmyslí, či túto knihu zoberie so sebou alebo nie. Škoda, veľká škoda.
Miroslav
Neověřený nákup
5.2.2025
Príliš dlhá
Na konci knihy je 20 stranové zhrnutie knihy. Sú tam všetky užitočné informácie. Na tých 600 stranách sa to strašne všetko opakuje až je to niekedy mätúce.
Katarina Hurkalova
Ověřený nákup
19.10.2024
Žltá kniha
Super kniha o podnikaní. Kvantum nápadov, inšpirácii a uvedomeni. Treba s ňou pracovať, nie len prečítať.

Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.
Kniha: Složka 64 (Jussi Adler-Olsen), 2013
Složka 64
  • Jussi Adler-Olsen