Nejdražší z kategorie: knihy o marketingové komunikaci
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
333 produktů
- Ivo Telec
- kolektiv
Úspěšný komentář přináší spolehlivé a přesné odpovědi na všechny otázky autorského práva. Prvnímu vydání komentáře se dostalo zasloužené pozornosti odborné veřejnosti a rychle se stal respektovaným dílem na trhu...
-
Knihapevná vazba2 889 KčDo 4 – 5 dnů
This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...
-
Knihabrožovaná vazba2 394 KčVíce než 30 dní
For undergraduate Management Control Systems courses and other MBA Management Accounting and Control electives. This book represents an innovative new approach to management control systems, ...
-
Knihabrožovaná vazba2 189 KčVíce než 30 dní
For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...
-
Knihabrožovaná vazba2 072 KčVíce než 30 dní
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 913 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 719 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
You know you need to get the word out. But where do you start? How do you keep track of everything? Don't work harder—work smarter. The key is to stay organized and focused through solid project management skills...
-
Knihabrožovaná vazba1 849 KčDo 2 – 5 dnů
Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, ...
-
Knihabrožovaná vazba1 835 KčVíce než 30 dní
Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...
-
1 698 KčVíce než 30 dní
Marketingis the first truly integrated print and electronic learning package for introductory marketing modules. It comprises: a textbook packed with learning features, combining authority and a lively and engaging writing style...
-
1 299 KčDo 22 – 27 dnů
Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu osiřelých děl, karikatury a parafráze nebo komplexní úpravu kolektivní správy. Zároveň došlo...
-
Knihapevná vazba924 KčDo 4 – 5 dnů
Nejnovější komentář k autorskému zákonu sestavil kolektiv čtrnácti renomovaných autorů, kteří v něm uplatnili své hluboké teoretické znalosti i dlouholeté zkušenosti z právní praxe...
-
Knihapevná vazba1 134 KčDo 1 – 5 dnů
Our world has always been built on bricks. A material used by societies as ancient as the Roman empire or Mesopotamia, brick is simple yet versatile, humble yet resilient, recognisable yet local...
-
Knihapevná vazba1 110 KčVíce než 30 dní
Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world...
-
Knihapevná vazba1 094 KčVíce než 30 dní
Essential Guide to Marketing Planning 3e takes the reader step-by-step through the process of developing a creative, effective marketing plan for any product. Packed with real-life examples, up-to-date marketing ideas and a detailed sample plan, ...
-
Knihabrožovaná vazba971 KčVíce než 30 dní
Teams - the key to top performance Motorola relied heavily on teams to surpass its competition in building the lightest, smallest, and highest-quality cell phones. At 3M, teams are critical to meeting the company's goal of producing half ...
-
Knihabrožovaná vazba909 Kč-5 %Více než 30 dní
Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...
An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...
-
Knihapevná vazba834 KčVíce než 30 dní
True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...
-
Knihabrožovaná vazba828 KčSkladem 1 ks
Enchantment, as defined by bestselling business guru Guy Kawasaki, is not about manipulating people. It transforms situations and relationships. It converts hostility into civility and civility into affinity...
-
Knihapevná vazba826 KčVíce než 30 dní
Marketing is key to the health and wealth of organisations and a vital component in business strategy. Despite the fact that it produces three times more value than any other facet of a business and continual major improvements in ...
-
Knihabrožovaná vazba808 Kč-5 %Více než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle