Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    905 Kč
    Skladem 5 ks

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Více než 30 dní

Médiá a novinári na Slovensku 2010 - Samuel Brečka a kolektív, Eurokódex, 2010
Médiá a novinári na Slovensku 2010 
SK

Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie...

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Do 5 dnů
Média a modernita - John B. Thompson, Karolinum, 2004
Média a modernita

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...

  • Knihabrožovaná vazba
    245 Kč
    Více než 30 dní

Reklama

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2012
Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Všichni marketéři jsou lháři - Seth Godin, Management Press, 2006
Všichni marketéři jsou lháři

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
10 knih pro trénink V kostce, CP Books, 2005
10 knih pro trénink V kostce

Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené informace pro úspěšný rozvoj osobnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Jak se budují značky

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016
Truth in Advertising 
EN

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad agency, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Skladem 2 ks

Vybrane? proble?my metodolo?gie masmedia?lnych s?tu?dii? 
SK

Publikácia poskytuje stručný prehľad metodologických východísk spoločenských vied a  metodických výskumných trendov aplikovaných v mediálnej komunikácii. Jej cieľom je sprostredkovať začínajúcim výskumníkom poznatky, na základe k

  • E-knihaEPUBMOBI
    100 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing 
SK

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Knihapevná vazba
    530 Kč
    Do 5 dnů

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná vazba
    1 089 Kč
    Více než 30 dní

Od tamtamov po internet - Samuel Brečka a kol., Eurokódex, 2009
Od tamtamov po internet 
SK

"Textu se skutečně daří ambici, kterou si autorský tým předsevzal, naplnit. Výsledkem je ucelený, věcně správný, spolehlivý a čtivě napsaný výklad, kvalitní nejen odborně, ale i didakticky..."

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Ako sa robia noviny - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010
Ako sa robia noviny 
SK

Ide o štvrté, prepracované a plnofarebné vydanie úspešnej, doteraz vždy rýchlo vypredanej knihy. Okrem toho, že je prehľadná, má kultivovaný a zrozumiteľný, každému záujemcovi prístupný jazyk, množstvo farebných grafov, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian