Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Všichni marketéři jsou lháři (Seth Godin)

298 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

Všichni marketéři jsou lháři

Síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost... Číst víc

4,4 5 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2006
Počet stran
188

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Křehký příběh - O touze získat moc nad vlastním osudem
Kniha: Všichni marketéři jsou lháři (Seth Godin)
298 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh.

Takový příběh ovšem musí být něčím pozoruhodný a nesmí si protiřečit. Takový příběh, který je v souladu s naším pohledem na svět a jemuž se dostalo správného významového zarámování, nás oslovuje, přijímáme jej za svůj, věříme mu a sdílíme jej se svými přáteli a známými – šíříme jej dál.

Jsme přesvědčeni o tom, že když víno pijeme z drahých sklenek od slavného designéra, chutná nám lépe, než když je pijeme z běžných sklenic na víno. Věříme tomu, že v předražené značkové sportovní obuvi se budeme cítit lépe než ve stejně kvalitních, ale neznačkových a laciných botách a že obuti v nich také budeme mimořádně "trendy"...

Soumrak "televizněprůmyslového komplexu" znamená, že marketéři již ztratili nebo rychle ztrácejí onu takřka neomezenou možnost zmocňovat se pozornosti lidí. Na trhu, kde mají převahu spotřebitelé, si marketéři dále nemohou dovolit klamat lidi prázdnými sliby. Má-li jejich nabídka najít své adresáty, musí být něčím zajímavá, musí být pozoruhodná.

Úspěšní marketéři proto již nehovoří o technických parametrech a přednostech svého produktu, nenabízejí nám to, co potřebujeme (neboť to již většinou máme), nýbrž to, co chceme a po čem toužíme. Vyprávějí nám příběh. Nevinnou lež, které chceme věřit a kterou si chceme sami přeříkávat.

Příběhy představují jediný nám známý způsob šíření myšlenky a úspěšní marketéři jsou jen dodavateli příběhů, jimž se spotřebitelé rozhodli věřit.

Všichni – od výrobců automobilů přes kvalifikované řemeslníky, poskytovatele služeb všech různých druhů, neziskové organizace až po uchazeče o volené politické funkce – musí pochopit, že pravidla se změnila.

Ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), se všichni tito aktéři mění v marketéry, přičemž veškerý marketing se stává vyprávěním příběhů – příběhů, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nadšením sdílíme se svými přáteli a známými a jež se potom jako "myšlenkový virus" spontánně šíří dál...

Ano, ačkoli název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři v nás možná okamžitě vyvolává jasné představy či konkrétní osobní zkušenosti, pamatujme, že Godin je marketér. Dobrý a chytrý marketér. Utvrzuje nás v tom samozřejmě nejen „kontroverzním“ názvem knihy, jenž v sobě skrývá narážku na klasický "paradox lháře" ("Filosof Epimenidés tvrdí, že všichni Kréťané jsou lháři. Epimenidés je Kréťan: je jeho výrok pravdivý nebo ne?"), ale zejména obsahem i vyzněním celé své knihy a – co je nejdůležitější – ověřenou účinností a úspěšností své marketingové koncepce.
Naše katalogové číslo
49216
Počet stran
188
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
146×205 mm
Hmotnost
257 g
Rok vydání
2006
Jazyk
čeština
Nakladatel
Management Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5
4
0
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Management Press

Staň se tím, kým jsi.
Kniha: Když Nietzsche plakal (Irvin D. Yalom)
Když Nietzsche plakal
  • Irvin D. Yalom