Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Psychologie reklamy
E-kniha

4., rozšířené a aktualizované vydání

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům,... Číst víc

4,8 10 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2012
Počet stran
328

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy... Číst víc

  • PDF EPUB MOBI
  • Čeština

390 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?
Další e-knižní vydání
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
PDF EPUB MOBI
Čeština, 2023
Ihned ke stažení

467 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Karin Lednická: Šikmý kostel: Třetí díl. Bílá vrána, 2024

Více o eknize

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

10 hodnocení

8
2
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

Sophia
Neověřený nákup
20.10.2019
Kniha “Psychologie reklamy” je super spracovaná. Prevedie čitateľa svetom reklám, ako v reklame všetko funguje, ako nas ovplyvňuje a ake sú základne faktory pre tvorbu reklám/ resp. na čo sa zameriavať. Tak ako je táto kniha odbornou literatúrou, tak zahŕňa množstvo príkladov a vysvetliviek na základe grafov resp. obrázkov- čim sa tá kniha lepšie číta a chápe. Knihu jednoznačne odporúčam. Číst víc
Kristýna
Neověřený nákup
5.6.2016
Odborná čtivá publikace, která uvede do problematiky začínajícího markeťáka, ale potěší i ty pokročilejší. Hromada případových studií a reálná data z českého i zahraničního prostředí jsou prostě super. Přehledná struktura vám pomůže přeskákat k tomu, co zrovna hledáte :-) Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara