Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Inteligentní investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2007
Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...

  • Knihapevná vazba
    626 Kč
    Skladem > 5 ks

Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

Podnikatelský plán a strategie

Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    220 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Budoucnost organizací - Frederic Laloux, PeopleComm, 2020
Budoucnost organizací
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým naturelem se velmi podobá Domácnosti..

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Skladem 4 ks
Válka umění

Steven Pressfield vyhlásil Odporu válku a ve své přísné, strohé a zároveň zábavné audioknize vás naučí, jak tohoto nepřítele porazit a rozbít tak bloky, které dusí vaši tvořivost. Po poslechu Války umění o sobě mnohé pochopíte.

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Úvod do podnikového hospodářství - Günter Wöhe, Eva Kislingerová, C. H. Beck, 2007
Úvod do podnikového hospodářství

Druhé české vydání nejrozšířenější učebnice podnikové ekonomiky v německy mluvících zemích. Změněné globální prostředí vyvolává potřebu adaptace podniků a aktivní využívání nových nástrojů...

  • Knihabrožovaná vazba
    874 Kč
    Skladem 1 ks

43 chyb v podnikání... a jak se jim vyhnout - Duncan Bannatyne, Zoner Press, 2012
43 chyb v podnikání... a jak se jim vyhnout

V byznysu se chyby nevyplácejí. To ví asi každý, kdo se alespoň jednou pokusil podnikat...

  • Knihabrožovaná vazba
    196 Kč
    Do 5 dnů

Metody komplexního hodnocení podniku

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji...

  • 339 Kč
    Ihned ke stažení

Světové standardy projektového řízení - Pavel Máchal, Martina Kopečková, Radmila Presová, Grada, 2015
Světové standardy projektového řízení

Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového...

  • 191 Kč
    Do 22 dnů

Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání - Stanislav Servus, Wolters Kluwer ČR, 2018
Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání

Publikace Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání je svým zaměřením, ale i pojetím unikátní publikací, která na trhu významně chyběla. Zabývá se v současné době stále aktuálnějším...

  • Knihabrožovaná vazba
    335 Kč
    Do 4 dnů
Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech

Ujasněte si na 190 názorných přehledech činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou. Pro svou účetní praxi uvnitř naleznete také 15 užitečných příloh. Uveden je i praktický návod na účetní inventuru, který ocení...

  • 237 Kč
    Ihned ke stažení

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Více než 30 dní

Média a modernita - John B. Thompson, Karolinum, 2004
Média a modernita

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...

  • Knihabrožovaná vazba
    245 Kč
    Více než 30 dní

Reklama

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy úspěšného podnikání - Alena Šafrová Drášilová, Grada, 2019
Základy úspěšného podnikání

Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě.... Najdete v ní stručně, jasně a

  • Knihapevná vazba
    336 Kč
    Skladem 2 ks

Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2012
Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Všichni marketéři jsou lháři - Seth Godin, Management Press, 2006
Všichni marketéři jsou lháři

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Jak se budují značky

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová