Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
24 produktů
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...
-
Knihapevná vazba626 KčSkladem > 5 ks
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...
-
390 KčIhned ke stažení
- Jitka Srpová
- kolektiv
Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora...
-
220 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým naturelem se velmi podobá Domácnosti..
-
Knihabrožovaná vazba389 KčSkladem 4 ks
Steven Pressfield vyhlásil Odporu válku a ve své přísné, strohé a zároveň zábavné audioknize vás naučí, jak tohoto nepřítele porazit a rozbít tak bloky, které dusí vaši tvořivost. Po poslechu Války umění o sobě mnohé pochopíte.
-
AudioknihaMP3 ke stažení169 KčIhned ke stažení
Druhé české vydání nejrozšířenější učebnice podnikové ekonomiky v německy mluvících zemích. Změněné globální prostředí vyvolává potřebu adaptace podniků a aktivní využívání nových nástrojů...
-
Knihabrožovaná vazba874 KčSkladem 1 ks
V byznysu se chyby nevyplácejí. To ví asi každý, kdo se alespoň jednou pokusil podnikat...
-
Knihabrožovaná vazba196 KčDo 5 dnů
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji...
-
E-knihaPDF339 KčIhned ke stažení
Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového...
-
191 KčDo 22 dnů
Publikace Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání je svým zaměřením, ale i pojetím unikátní publikací, která na trhu významně chyběla. Zabývá se v současné době stále aktuálnějším...
-
Knihabrožovaná vazba335 KčDo 4 dnů
Ujasněte si na 190 názorných přehledech činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou. Pro svou účetní praxi uvnitř naleznete také 15 užitečných příloh. Uveden je i praktický návod na účetní inventuru, který ocení...
-
E-knihaPDF237 KčIhned ke stažení
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...
-
Knihapevná vazba1 399 KčVíce než 30 dní
Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...
-
Knihabrožovaná vazba245 KčVíce než 30 dní
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...
-
254 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě.... Najdete v ní stručně, jasně a
-
Knihapevná vazba336 KčSkladem 2 ks
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle