Odborné a naučné knihy
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná vazba757 KčSkladem > 5 ks
Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny za ekonomii, patří k jedněm z nejinspirativnějích myslitelů současnosti. Jeho "pop-science" kniha o tom, jak se my lidé v různých situacích rozhodujeme, je jakýmsi vyzyvatelem pro tradičně uznávané modely...
-
Knihapevná vazba s přebalem476 KčSkladem 4 ks
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...
-
Knihabrožovaná vazba339 KčSkladem > 5 ks
Německý bestseller Tajný život stromů se již druhým rokem drží na žebříčku nejprodávanějších knih a získává si nadšené čtenáře ve stále více zemích. Les je pro mnohé z nás vytouženým místem odpočinku. Je synonymem ticha...
-
Knihapevná vazba369 KčSkladem 2 ks
Když George Orwell vydal v roce 1949 dystopický román Devatenáct set osmdesát čtyři, získala nejen anglická, ale i světová literatura dílo nadané neobyčejnou intelektuální vizí. Britská společnost žije v roce 1984 pod neprůstřelnou nadvládou všemocné Stra
-
Knihabrožovaná vazba245 KčSkladem 2 ks
Kniha je důkladným rozborem, polemikou, ale také docela praktickým návodem, jak oběma typům povah usnadnit soužití. Autorka dokládá, jak schopnosti introvertů, včetně vůdčích, bývají v éře ideálu extraverze přehlíženy, podceňovány a systematicky
-
Knihapevná vazba s přebalem402 KčSkladem 4 ks
Možná bychom sem už nemuseli nic psát, protože představovat Austina Kleona našim čtenářům je nejspíš zbytečné… Ale my se tak těšíme! Pojďme si to raději shrnout: novinka plná kreativního povzbuzení pro chvíle, kdy si myslíte, že už nikdy nic...
-
Knihabrožovaná vazba332 KčSkladem > 5 ks
Mnich, který prodal své ferrari patří mezi nejznámější klasická díla s duchovní a psychologickou tematikou. Tato „úchvatná knížka, která přináší potěšení i poznání“, jak se o ní vyjádřil Paulo Coelho, byla přeložena do třiačtyřiceti jazyků ...
-
Knihapevná vazba s přebalem274 KčSkladem 1 ks
Building Distinctive Brand Assets provides readers with long-term strategies to build and protect Distinctive Assets. This book is for anyone with a brand. It is a book about future-proofing your brand's identity...
-
Knihapevná vazba825 KčSkladem 1 ks
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...
-
Knihapevná vazba349 KčSkladem 2 ks
Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...
-
Knihabrožovaná vazba541 KčSkladem 1 ks
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba774 KčSkladem 5 ks
The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...
-
Knihabrožovaná vazba657 KčSkladem 1 ks
Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...
-
Knihabrožovaná vazba249 KčSkladem 1 ks
Predatory Thinking is a masterclass in how to outwit the competition, in ordinary life as well as in business. It is the philosophy that has underpinned Dave Trott's distinguished career as a copywriter, creative director, and founder ...
-
Knihabrožovaná vazba306 KčSkladem 1 ks
Statistics has played a leading role in our scientific understanding of the world for centuries, yet we are all familiar with the way statistical claims can be sensationalised, particularly in the media. In the age of big data, ...
-
Knihabrožovaná vazba349 KčSkladem 1 ks
The world is awash in bullshit, and we're drowning in it. Politicians are unconstrained by facts. Science is conducted by press release. Start-up culture elevates hype to high art. These days, calling bullshit is a noble act...
-
Knihabrožovaná vazba304 KčSkladem 2 ks
Creativity is all around us. Not in art galleries. But on the train, at work, in the street outside, and in schools, hospitals and restaurants. Creative vision exists wherever people are...
-
Knihabrožovaná vazba371 KčSkladem 1 ks
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers...
-
Knihabrožovaná vazba938 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle