Autor Edward Nash
Direct Marketing
Publikace je určena pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program i pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení.
-
Přečtenámírně opotřebovanáTuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.484 KčSklademTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Direct Marketing
EN
Strategy, Planning, Execution
Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...
-
1 699 KčDo 20 – 25 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 20 – 25 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!