Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Kniha Pozor! Pohov! Claire Kilroy. NAKLADATEL Prostor, 2025. Zjistit Více
Kniha: Marketing: An Introduction (Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik a Philip Kotler)

2 432 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Marketing: An Introduction (Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik a Philip Kotler)
Kniha: Marketing: An Introduction (Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik a Philip Kotler)

Marketing: An Introduction

Fourteenth Edition

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2019
Počet stran
680

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

2 432 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Tituly skladem doručujeme do druhého dne
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Druhý díl světového fenoménu. Kniha Jsem zlomená, Tahereh Mafi. NAKLADATEL YOLi CZ, 2025. Chci si přečíst
Kniha: Marketing: An Introduction (Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik a Philip Kotler)
2 432 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value — creating it and capturing it — drives effective marketing strategies.

The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios. This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via Pearson MyLab Marketing which includes the Pearson eText.

These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. Contact your Pearson rep for more information.
Naše katalogové číslo
701289
Počet stran
680
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
217×277 mm
Hmotnost
1500 g
ISBN
9781292294865
Rok vydání
2019
Vydání
14
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Autori

V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.
Kniha: Noční cirkus (Erin Morgenstern)
Noční cirkus
  • Erin Morgenstern