Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?
Použité filtry
Zrušit filtry
Oranžový Balonkový pejsek - Don Thompson, Kniha Zlín, 2018
Oranžový Balonkový pejsek

Ekonom a sběratel současného umění, Don Thompson, znovu poodhaluje vzrušující svět obchodování s uměleckými díly. Nahlíží na něj skrze principy behaviorální ekonomie, poukazuje na častou iracionalitu lidského rozhodování, jež vede k prodeji či koupi...


Zeměpisná označení výrobků a jejich právní ochrana - Hana Kelblová, Wolters Kluwer ČR, 2016
Zeměpisná označení výrobků a jejich právní ochrana

Publikace se věnuje tématu, které dosud nebylo v české právní literatuře samostatně zpracováno, přestože se nepochybně jedná o významnou součást práva duševního vlastnictví...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 2 ks

Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2009
 
Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2015
Masová média

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...

  • Knihapevná vazba
    559 Kč
    Skladem 1 ks

Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...

  • Přečtenávýborný stav
    44 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 4 ks
Čtvrtá revoluce - Luciano Floridi, Karolinum, 2019
Čtvrtá revoluce

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...

  • Knihabrožovaná vazba
    316 Kč
    Skladem 2 ks

Marketingový audit a kontrola - Jana Lyková, Grada
Marketingový audit a kontrola

„Marketing je detektivka,“ píše autorka v předmluvě, a proto v knize velmi fundovaně, přehledně a věcně popisuje, jak tuto detektivku vyřešit.


Studia vizuální kultury - Marita Sturken, Lisa Cartwright, Portál, 2009
Studia vizuální kultury

Vizuální kultura a vizuální studia vymezují nové pole pro studium kulturní konstrukce vizuálna nejen v umění, ale i v médiích a každodenním životě. Tento směr zkoumání současné kulturní produkce pojímá vizuální obraz jako ohnisko procesů, ...

  • Knihapevná vazba
    965 Kč
    Skladem 1 ks

Transparentní společnost - Gianni Vattimo, RUBATO, 2013
Transparentní společnost

Plně informovaný pohled na svět (média v něm jsou určující, v negativním i positivním slova smyslu) mění společnost a sociální scénář - mění se pojmy demokracie, pravdy. Místo individuální zkušenosti nastupuje zkušenost mediální...

  • Knihabrožovaná vazba
    229 Kč
    Skladem 1 ks

O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát, Togga, 2017
O nových médiích, modularitě a simulaci

Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač determinuje nové...

  • Knihabrožovaná vazba
    282 Kč
    Skladem 1 ks

Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2004
Autorský zákon

Druhé vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...

Etika médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010
Etika médií 
SK

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry...


Move Fast and Break Things - Jonathan Taplin, Pan Macmillan, 2018
Move Fast and Break Things 
EN

Google. Amazon. Facebook. The modern world is defined by vast digital monopolies turning ever-larger profits. Those of us who consume the content that feeds them are farmed for the purposes of being sold ever more products and advertising...

  • Knihabrožovaná vazba
    325 Kč
    Skladem 1 ks

Autorský zákon č. 185/2015 Z. z - Jarmila Lazíková, Wolters Kluwer, 2018
Autorský zákon č. 185/2015 Z. z 
SK

Zákon č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon nadobudol účinnosť 1.januára 2016 a vstupuje tak do tretieho roka svojej účinnosti. Nový Autorský zákon nahradil po dvanásťročnej existencii zákon č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach...

  • Knihapevná vazba
    370 Kč
    Skladem 1 ks

Novelizovaný Autorský zákon, Epos, 2022
Novelizovaný Autorský zákon 
SK

ZÁKON Č. 185/2015 Z.Z. Z 1. JÚLA 2015 AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z.Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z.Z., ZÁKONA Č. 306/2018 Z.Z. A ZÁKONA Č. 71/2022 Z.Z. ...

  • Knihabrožovaná vazba
    226 Kč
    Skladem 1 ks

Autorský zákon, Epos, 2020
Autorský zákon 
SK

Novelizovaný AUTORSKÝ ZÁKON s aktualizovanými dôvodovými správami v úplnom znení. ZÁKON Č. 185/2015 Z. Z. AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z. Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z. Z. A ZÁKONA Č. 306/2018...


Autorský zákon, Heuréka, 2020
Autorský zákon 
SK

Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s právnym stavom k 1. januáru 2020, so zvýraznenými...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
Irvin D. Yalom