Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

S pevnou vazbou s modrou obálkou knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 20 – 25 dnů

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    936 Kč
    Skladem > 5 ks

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks

Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2012
Vize tržního úspěchu

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací...

  • Knihapevná vazba
    298 Kč
    Do 2 – 6 dnů
Lídr s vizí - Michael Hyatt, Audiolibrix, 2022
Lídr s vizí

Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...

  • Knihapevná vazba
    312 Kč
    Do 12 – 16 dnů

Tržní prostor střední Evropa - Robert Th. Kastner, Barrister & Principal, 2002
Tržní prostor střední Evropa

Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího vnitřního trhu.

  • Knihapevná vazba
    192 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Praktická učebnice tvorby firemního stylu - Stanislav Horný, Professional Publishing, 2017
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

  • Knihapevná vazba
    258 Kč
    Do 21 – 26 dnů

Almanach českých novinářů - Miroslav Sígl, Libri, 2008
Almanach českých novinářů

Knihu uvádí předmluva z pera doc. B. Köpplové a doc. Jiráka z FSV UK o vývoji českých médií po roce 1989. Následuje 60 autorských textů novinářů-pamětníků (s jejich medailonky a fotografiemi)...

  • Knihapevná vazba
    306 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní ekonomické právo - Pavel Šturma, Vladimír Balaš, C. H. Beck, 2013
Mezinárodní ekonomické právo

Předkládaná publikace přináší komplexní zpracování mezinárodního ekonomického práva jako jednoho z nových a velmi dynamických odvětví mezinárodního práva.

  • Knihapevná vazba
    888 Kč
    Do 24 – 29 dnů
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas, Professional Publishing, 2010
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl...

  • Knihapevná vazba
    163 Kč
    Do 2 – 6 dnů

Autorský zákon - Radim Polčák, Pavel Koukal, Rudolf Leška, Leges, 2020
Autorský zákon

Nejnovější komentář k autorskému zákonu sestavil kolektiv čtrnácti renomovaných autorů, kteří v něm uplatnili své hluboké teoretické znalosti i dlouholeté zkušenosti z právní praxe...

  • Knihapevná vazba
    1 137 Kč
    Do 17 – 22 dnů

19 príbehov podnikania formou franchisingu - Lucia Stefansky a kolektív, Podnikajte.sk, 2016
19 príbehov podnikania formou franchisingu 
SK

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...

  • Knihapevná vazba
    398 Kč
    Do 21 – 26 dnů

Startupland - Mikkel Svane, John Wiley & Sons, 2015
Startupland 
EN

The real story of what it takes to risk it all and go for broke. Conventional wisdom says most startups need to be in Silicon Valley, started by young engineers around a sexy new idea, and backed by VC funding....

  • Knihapevná vazba
    597 Kč
    Více než 30 dní

Blue Ocean Shift - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Hachette Livre International, 2017
Blue Ocean Shift 
EN

BLUE OCEAN SHIFT is the essential follow up to Blue Ocean Strategy, the classic and 3.6 million copy global bestseller by world-renowned professors W. Chan Kim and Renee Mauborgne. Drawing on more than a decade of new work, ...

  • Knihapevná vazba
    680 Kč
    Skladem 2 ks

Driving Consumer Engagement in Social Media - Anna Bianchi, Routledge, 2020
Driving Consumer Engagement in Social Media 
EN

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and provides principles of effective...

  • Knihapevná vazba
    3 645 Kč
    Více než 30 dní

Future of Tourism Marketing - Seongseop (Sam) Kim, Dan Wang, Routledge, 2021
Future of Tourism Marketing 
EN

Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence...

  • Knihapevná vazba
    3 645 Kč
    Více než 30 dní

To Pixar and Beyond - Lawrence Levy, Houghton Mifflin, 2016
To Pixar and Beyond 
EN

The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ago and thought we d work together someday. "After Steve Jobs was unceremoniously dismi

  • Knihapevná vazba
    660 Kč
    Více než 30 dní

Great by Choice - Jim Collins, Random House, 2011
Great by Choice 
EN

The authors challenge conventional wisdom with thought-provoking, sticky, and supremely practical concepts.

  • Knihapevná vazba
    601 Kč
    Skladem 1 ks

Enterprise and Entrepreneurship (Volume one) - Štefan Kassay, VEDA, 2010
Enterprise and Entrepreneurship (Volume one) 
EN

The book is intended for a broad academic and professional readership. It will help postgraduate students and participants in requalification courses, doctoral students as well as students in other forms of higher ...

  • Knihapevná vazba
    2 249 Kč
    Do 2 – 6 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“