Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2012

295 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Vize tržního úspěchu

aneb 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je... Číst víc

1,0 1 hodnocení
Nakladatel
Professional Publishing, 2012
Počet stran
262

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

295 Kč

U dodavatele 2 ks
Posíláme do 3 – 4 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2012
295 Kč

Více o knize

Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie.

Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata marketingu předpokládají nový přístup, charakterizovaný principem marketingu vztahů. Zde má své místo i definice hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka. Smyslem práce se zákazníkem je docílení jeho loajality, změna jeho chování a vztahu k firmě. Integrace zákazníka do procesu inovace není pouhým heslem, ale východiskem k řadě kreativních způsobů.

Konkurenci je třeba zkoumat komplexně, nikoliv pouze jako aktuální konkurenci v rámci daného oboru podnikání. Vždy je třeba znát rozhodující faktory jak konkurenčního prostředí, tak vlastní konkurenční pozice. Analýzu je třeba zaměřit i na účinnost bariér, které staví do cesty firma či obor podnikání nové konkurenci. V souvislosti s individualizací vztahů a novými možnostmi komunikační techniky roste význam přímé komunikace. Správná analýza jednotlivých složek komunikace a jejich volba je rozhodujícím činitelem působnosti komunikační politiky.

Analýzu hodnototvorného řetězce je třeba chápat jako analýzu všech aktivit podniku. Stávající vývoj vyžaduje, aby analýza hodnototvorného řetězce byla rozšířena i o dodavatelský i odběratelský řetězec vně firmy. Péče o vztahy, posilování principů partnerství není možné bez výchovy zaměstnance k loajalitě, která je základem toho, že se z něho stává partner firmy. Toto partnerství se vzájemně podmiňuje s partnerstvím zákazníka.
Práce představuje původní myšlenky, které jsou založeny na prohlubování teoretických i praktických zkušeností autorů. Autoři vycházejí z vlastních definicí, kterými charakterizují jednotlivé kroky na cestě k získání tržního úspěchu pro firmu, která je ochotna přijmout marketingovou filosofii. V práci jsou příklady z vlastních výzkumů, realizovaných v praxi. Současně autoři definují oblasti, na které musí firma zaměřit analýzu potenciálu dosažení požadované vize úspěchu, včetně metrik hodnocení dosažených výsledků. Specifickým přínosem je návrh postupu při marketingovém auditu, který dosud není v naší literatuře publikován.
Číst víc
Počet stran
262
Vazba
pevná vazba
Rozměr
168×245 mm
Hmotnost
664 g
ISBN
9788074310713
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
125089
Jazyk
čeština
Nakladatel
Professional Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

1,0 / 5

1 hodnocení

0
0
0
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Adam Kučera
Neověřený nákup
20.3.2012
Mimo realitu?
Promiňte, ale autoři pravděpodobně strávili posledních 46 let za psacím stolem (což potvrzuje i CV prof. Tomka) a k realitě mají opravdu daleko. Za 11,53 EUR určitě nejdražší toaletní papír, jaký si můžete pořídit. Číst víc

„Měl celé mé srdce, a to od chvíle, kdy mi dovolil, abych samu sebe chránila, od chvíle, kdy se postavil vedle mě, a ne přede mě.“

Království těla a ohně - Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor), 2022
Království těla a ohně
Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor)