Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikace podává přehled o možnostech využití pravidel i nových technologií při prezentaci informací. Umožňuje poznat zásady, platné pro přípravu a tvorbu textových prvků dokumentů, přípravu obrazových předloh, typografickou...

248 Kč

248 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Praktická učebnice fotografování

 • Professional Publishing, 2016

Posíláme do šesti dní

Kniha krok za krokem provází čtenáře úskalími digitální fotografie, ukazuje cesty a problémy, které při fotografování mohou nastat a radí, jak se s nimi vypořádat...

178 Kč

178 Kč

Posíláme do šesti dní

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

-5%
245 Kč

245 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Vyprodané

108 Kč

108 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Multimédia jsou v současnosti nejvíce používaným prostředkem komunikace, využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Publikace podává přehled o možnostech využití těchto...

248 Kč

248 Kč

Vyprodané

Přidat do

Úvod do multimédií

 • Oeconomica, 2013

Vyprodané

Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační...

-5%
1 202 Kč

1 202 Kč

Sleva 5%

Vyprodané

Přidat do

„Kniha je jako zahrada, kterou nosíš v kapse.“

latinské přísloví