Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 7

Dodání může trvat více než tři týdny

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

-5%
245 Kč

245 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do 13 dní

Publikace podává přehled o možnostech využití pravidel i nových technologií při prezentaci informací. Umožňuje poznat zásady, platné pro přípravu a tvorbu textových prvků dokumentů, přípravu obrazových předloh, typografickou...

248 Kč

248 Kč

Posíláme do 13 dní

Přidat do

Posíláme do 13 dní

Multimédia jsou v současnosti nejvíce používaným prostředkem komunikace, využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Publikace podává přehled o možnostech využití těchto...

248 Kč

248 Kč

Posíláme do 13 dní

Přidat do

Vyprodané

108 Kč

108 Kč

Vyprodané

Přidat do

Praktická učebnice fotografování

Stanislav Horný • Professional Publishing, 2016

Vyprodané

Kniha krok za krokem provází čtenáře úskalími digitální fotografie, ukazuje cesty a problémy, které při fotografování mohou nastat a radí, jak se s nimi vypořádat...

178 Kč

178 Kč

Vyprodané

Přidat do

Úvod do multimédií

Stanislav Horný a and team of authors • Oeconomica, 2013

Vyprodané

Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační...

-5%
1 202 Kč

1 202 Kč

Sleva 5%

Vyprodané

Přidat do

„Nejlepší knihy jsou takové, které člověku říkají, co už sám ví.“

George Orwell