Jazykové učebnice
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
-
Přečtenávýborný stav1 392 KčSkladem
Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná142 KčSkladem
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná119 Kč-20 %Skladem
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
-
Přečtenávýborný stav221 KčSkladem
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Přečtenávýborný stav711 KčSkladem
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
-
Přečtenámírně opotřebovaná155 KčSkladem
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná363 KčSkladem
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení na světě je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu dosud. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize...
-
Přečtenávýborný stav1 845 KčSkladem
- Anna Neumannová
- kolektiv
Skúsený autorský kolektív predkladá hodnotnú publikáciu venovanú problematike podniku a podnikania najmä v podmienkach Slovenskej republiky...
-
Přečtenávýborný stav77 KčSkladem
- Dagmar Lesáková
- kolektiv
Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom...
-
Přečtenávýborný stav140 KčSkladem
- Miroslav Majtán
- kolektiv
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy...
-
Přečtenámírně opotřebovaná173 Kč-23 %Skladem
Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik a podnikanie...
-
Přečtenámírně opotřebovaná258 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle