Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Učebnice pro vysoké školy

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina, Grada, 2014
Úvod do podnikové ekonomiky

Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    119 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...


Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Peníze a zlato - Zbyněk Revenda, Management Press, 2013
Peníze a zlato

Autor, přední odborník na peněžní ekonomii a bankovnictví, se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu. Popisuje vývoj různých forem peněz od zlatých peněz až po současné peníze nekryté zlatem a za zlato...

  • Přečtenávýborný stav
    180 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    437 Kč
    Do 2 – 3 dnů
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 873 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?

Právo v podnikání - Bohumila Salachová, Key publishing, 2012
Právo v podnikání

Kniha je věnována základním právním předpisům, upravujícím právní vztahy v podnikání. Je sestavena tak, aby pro pochopení obsahu nebyly nutné předchozí vstupní znalosti v probíraných oblastech a mohla tudíž sloužit jak pro širokou veřejnost, tak pro ...

  • Knihabrožovaná vazba
    208 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Veřejné zakázky a efektivnost - Jan Pavel, Ekopress, 2013
Veřejné zakázky a efektivnost

V České republice je debata o veřejných zakázkách významně poznamenána jejich spojováním s korupčním jednáním. Výsledkem je celá řada zjednodušujících soudů...

  • Knihabrožovaná vazba
    181 Kč
    Více než 30 dní

Obchodní korporace a nekalá soutěž - Jarmila Pokorná, Eva Večerková, Milan Pekárek, Wolters Kluwer ČR, 2015
Obchodní korporace a nekalá soutěž

Publikace z ediční řady Meritum poskytuje odpovědi na řadu otázek z obchodního práva vyskytujících se v každodenní praxi. Kniha je rozdělena do tří částí, v nichž se detailně věnuje problematice obchodních korporací a...

  • Knihapevná vazba
    901 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Management - Jaromír Veber, Ekopress, 2021
Management

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...

  • Knihapevná vazba
    587 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý, Computer Media, 2018
Marketing Základy marketingu 1

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

  • Knihakroužková vazba
    260 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Úvod do IT Governance - Zora Říhová, Oeconomica, 2018
Úvod do IT Governance

Kniha je primárně určena pro studenty oboru informatika, ale i všem, kteří se chtějí seznámit s problematikou IT Governance a s určitými aspekty fungování organizace důležitými pro aplikaci IT Governance. Governance představuje postupy...

  • Knihašitá vazba
    512 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Normalizovaná úprava dokumentů - Marie Báčová a kol., Informační centrum ČKAIT, 2006
Normalizovaná úprava dokumentů

Základním požadavkem při tvorbě a psaní dokumentů jejich, terminologická, pravopisná, gramatická a grafická správnost. Vedle pravidel českého pravopisu se obsahu a formální úpravy dokumentů zpracovaných na počítači týká řada...

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Více než 30 dní

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks

Jak zvládnout testy ECDL

Certifikát ECDL vám otevře dveře k mnoha zajímavým pracovním pozicím, příprava na testy vás však může stát zbytečné úsilí. Chcete vědět, co se v testech může objevit, na co a hlavně jak se konkrétně připravit?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    189 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham