Zlevněné z kategorie: přečtené učebnice management učebnice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
73 produktů
Kniha amerických konzultantek a někdejších editorek prestižního časopisu Harvard Business Review je považována za dosud nejlepší uvedení do managementu...
-
Přečtenávýborný stav151 KčSkladem
Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích...
-
Přečtenávýborný stav180 KčSkladem
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
-
Přečtenávýborný stav1 392 KčSkladem
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik...
-
Přečtenámírně opotřebovaná456 KčSkladem
Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik a podnikanie...
-
Přečtenámírně opotřebovaná258 KčSkladem
-
Přečtenámírně opotřebovaná161 KčSkladem
Verejná správa s výkonom verejnej a štátnej služby je dôležitý článok fungovania štátu, ktorý priamo zasahuje do nášho každodenného života. Preto treba neustále venovať pozornosť právnej úprave postavenia verejných a štátnych zamestnancov s cieľom...
-
Přečtenámírně opotřebovaná155 KčSkladem
- Helena Majdúchová
- kolektiv
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik...
-
Přečtenávýborný stav582 KčSkladem
Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná142 KčSkladem
Kniha se zabývá finančním účetnictvím...
-
Přečtenámírně opotřebovaná79 KčSkladem
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná119 KčSkladem
Slovník pokrývá nejen tradiční oblasti teorie a praxe podnikání a managementu, ale i příbuzné oblasti, jako jsou ekonomie, informační technologie a mezinárodní obchod. Překlad z angličtiny.
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
Monografia rozoberá problematiku aplikácie controllingu v logistike, pričom sa venuje oblasti controllingu všeobecne, jeho použitu v oblasti logistiky, ako vhodného ekonomického nástroja hodnotenia procesov logistiky a tiež poukazuje na nutnosť ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná55 KčSkladem
Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...
-
Přečtenámírně opotřebovaná119 KčSkladem
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Přečtenávýborný stav711 KčSkladem
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....
-
Přečtenámírně opotřebovaná88 KčSkladem
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
Učebnice přináší klíčové poznatky o současné veřejné správě z hlediska státovědného, právního, ekonomického i manažerského...
-
Přečtenámírně opotřebovaná229 KčSkladem
Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití...
-
Přečtenámírně opotřebovaná126 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle