Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...

  • Přečtenávýborný stav
    194 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Prodávejte jako ti nejlepší! - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Prodávejte jako ti nejlepší!

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec...

  • Přečtenávýborný stav
    101 Kč
    Skladem
  • 183 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Jak prodávat, aby od vás kupovali - Peter Ulčin, Grada, 2016
Jak prodávat, aby od vás kupovali

Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit.

Další formáty

Firmy, které se rozhodly být skvělé - Jim Collins, Morten T. Hansen, Grada, 2021
Firmy, které se rozhodly být skvělé

Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v...

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Skladem 2 ks
Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol., Grada, 2011
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Skladem 1 ks
  • 212 Kč
    Ihned ke stažení

10 způsobů, jak se (ne)nechat připravit o peníze

Tato vysoce aktuální a praktická kniha si bere za cíl komplexním způsobem popsat nástrahy finančního světa, v němž žije každý z nás. Existuje celá řada publikací, jejichž tématem jsou rady, jak dosáhnout finančního úspěchu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Peníze - milostný příběh

Díky této knize poznáte vzorce chování, které vám brání vydělávat nebo ušetřit více, a naučíte se, jak správně posoudit svou současnou finanční situaci a vybudovat plán, kam byste se chtěli dostat a kde byste chtěli nakonec...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    288 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    439 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

5 kroků k úspěšnému projektu

Praktická publikace zkušených autorů je důležitou pomůckou pro všechny projektové manažery. Představuje hlavní principy, nástroje a metody projektového řízení formou šablonových dokumentů, které jsou demonstrovány na různých...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané
Finance v globální ekonomice II: Měnová a kurzová politika

Kniha představuje jedinečné komplexní dílo v oblasti měnové a kurzové politiky v České republice i ve světě. Jsou zde shrnuty rozsáhlé praktické zkušenosti autora z působní v centrální bance a ze stáží v zahraničních...

  • 552 Kč
    Ihned ke stažení

Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    85 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů - Hermann Scherer, Grada, 2012
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    85 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Jak myslí Google - Steven Levy, Grada, 2012
Jak myslí Google

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na světě je obdivováno jako Google, který

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    151 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak prodat nemovitost v době krize

Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?Pokud se poznáváte, pak je tato...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Finance v globální ekonomice I: Peníze a platební styk

Kniha představuje jedinečné komplexní dílo v oblasti peněz a platebního styku v České republice i ve světě. Jsou zde shrnuty rozsáhlé praktické zkušenosti autora z působení v centrální bance a ze stáží v zahraničních...

  • 637 Kč
    Ihned ke stažení

Čas na výpověď

Najděte odvahu skončit v zaměstnání, vydělat víc peněz, pracovat, kde chcete, a změnit svět.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    424 Kč
    Ihned ke stažení

Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Průvodce úspěšného obchodníka

Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen