Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji, tak abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli svých cílů.
Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Poznáte také, jak vůbec zjistit, co je vhodné zákazníkům nabízet a jakým způsobem, aby výsledkem byla spokojenost na straně zákazníka i prodejce.
Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se zároveň dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech.
Čtivá a srozumitelná knížka pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Užitečné rady a tipy v ní ale najde každý, kdo někomu něco nabízí – svoji práci, svoje nápady, schopnosti a dovednosti.
Dozvíte se:
* jak se ideálně připravit na prodej a jak jej úspěšně realizovat
* jaké strategie a taktiky používat během prodeje
* jak zvládnout problematické zákazníky
* co a jak zákazníkům nabízet, aby byli spokojeni zákazníci i prodejci
* čím se vyznačuje profesionální prodejce
* jak rozpoznat jednotlivé typy zákazníků a jejich potřeby
* jak budovat vztah se zákazníkem a jak o něj pečovat
* co dělat, když se nedaří