Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Do 4 – 9 dnů

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    285 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    132 Kč
    Skladem

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti - Ivo Telec, Leges, 2015
Právo duševního vlastnictví v informační společnosti

Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    -5 %
    Do 15 – 20 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

S potížemi je jedna potíž

Audiokniha S potížemi je jedna potíž, autorem je Ben Horowitz. Potíž není dávat si velké cíle. Potíž je propouštět lidi, když se nedaří. Potíž není mít velké sny, ale probudit se uprostřed noci se studeným potem na zádech, když s

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    399 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Petr Holý, Helena Chaloupková,, C. H. Beck, 2017
 
Autorský zákon - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck DE, 2023
Autorský zákon

Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu osiřelých děl, karikatury a parafráze nebo komplexní úpravu kolektivní správy. Zároveň došlo...

  • Knihapevná vazba
    926 Kč
    Do 5 – 6 dnů
Ochrana průmyslového vlastnictví v afrických zemích - Eva Adlerová, Matěj Machů, Wolters Kluwer ČR, 2020
Ochrana průmyslového vlastnictví v afrických zemích

Publikace se zaměřuje na současný stav průmyslověprávní ochrany technických řešení a práv na označení v afrických zemích. Soustředí se na vybrané země, u nichž došlo v posledních letech k významnějšímu pokroku v rámci...

  • Knihabrožovaná vazba
    196 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    346 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • 279 Kč
    Ihned ke stažení

Pytláci textů - Henry Jenkins, Akropolis, 2020
Pytláci textů

Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“. V době, kdy americký kulturní a mediální...

  • Knihabrožovaná vazba
    499 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení

Vybraná judikatura z oblasti doménových sporů - Martin Husovec, Martin Loučka, Wolters Kluwer ČR, 2019
Vybraná judikatura z oblasti doménových sporů

Kniha je sbírkou a výběrem judikatury českých soudů a Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR v oblasti sporů o domény. Sleduje poslední dvě desetiletí praxe, která prošla poměrně turbulentním vývojem, a umožňuje čtenáři...

  • Knihabrožovaná vazba
    664 Kč
    Do 5 – 10 dnů


Ochrana průmyslového vlastnictví v afrických zemích s důrazem na práva na označení

Publikace se zaměřuje na současný stav průmyslověprávní ochrany technických řešení a práv na označení v afrických zemích. Soustředí se na vybrané země, u nichž došlo v posledních letech k významnějšímu pokroku v rámci...

  • E-knihaEPUBMOBI
    225 Kč
    Ihned ke stažení

Autorské právo - Petr Šulc, Jiří Bartoš, Pierot, 2012
Autorské právo

Bude jistě užitečným pomocníkem pro všechny, kteří přicházejí s danou problematikou do kontaktu a chtějí se v ní lépe zorientovat. Je určena nejen spisovatelům, ilustrátorům, novinářům, redaktorům, překladatelům...

  • Knihabrožovaná vazba
    340 Kč
    Do 2 – 3 dnů
  • 149 Kč
    Ihned ke stažení

Známkové právo v mezinárodních souvislostech - Jan Hák, Aleš Čeněk, 2012
Známkové právo v mezinárodních souvislostech

Kniha je určena především studentům předmětu práva k nehmotným statkům, mhou ji využít i studenti práva mezinárodního. Kromě analýzyvztahu českého známkového práva a práva evropského obsahuje kniha...

  • Knihapevná vazba
    144 Kč
    Do 14 – 18 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    70 Kč
    Skladem

McDonald´s - tak trochu jiná kultura? - Markéta Pravdová, Karolinum, 2006
McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná...

  • Knihabrožovaná vazba
    233 Kč
    Do 9 – 13 dnů

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    799 Kč
    Skladem 4 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath