Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 3
Zúžení výběru
Řazení
Počet titulů: 3
Seřadit podle:

O značkách

Wally Olins • Argo, Dokořán, 2009

Posíláme do čtyř dní

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

-5%
370 Kč

370 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

299 Kč

299 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Dodání může trvat více než tři týdny

Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success...

-5%
343 Kč

343 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny


„Kdybych byl diktátorem, zakázal bych zákonem půjčování knih.“

William Saroyan