Filtr
Lektorské dovednosti
Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na...
od 229 Kč
Umíme to s konfliktem!
Ať chceme nebo ne, konflikt je součástí našeho osobního i pracovního života. Cílem této praktické příručky je vytvořit určitou „mapu“, podle které se lze „pohybovat“ v konfliktních situacích. Naučte se předcházet zbytečným konfliktům...
od 169 Kč
Úspěšná nezisková organizace
Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace. V knize zkušených...
od 237 Kč
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
od 212 Kč
Úspěšná nezisková organizace
Co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace? Již třetí vydání praktické příručky se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí...
od 212 Kč
Přesvědčivá prezentace
Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny...
od 186 Kč
Jak řešit konflikty s podřízenými
Říká se, že vedoucí pracovník věnuje až dvě třetiny svého pracovního času situacím tak či onak spjatým s mezilidskými vztahy. To znamená, že na koncepční práci, strategické úvahy či plánování mu zbývá velice málo času...
Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...