Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Vazba
Obal
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    295 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem

Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2020
 
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2014
Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

  • Přečtenávýborný stav
    176 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    435 Kč
    Skladem 1 ks

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    328 Kč
    Skladem

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2011
Zpravodajství v médiích

Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií...

Média a demokracie v 21. století - Karol Jakubowicz, Masarykova univerzita, 2017
Média a demokracie v 21. století

Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...


Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová, Ekopress, 2004
Media Relations není manipulace

V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations...


Pirátství - Adrian Johns, Host, 2014
Pirátství

Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...


Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2009
 
Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2015
Masová média

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...

  • Knihapevná vazba
    559 Kč
    Skladem 1 ks

Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...

  • Přečtenávýborný stav
    44 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 4 ks

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, Grada, 2011
Masová komunikace a veřejné mínění

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...


Copywriting - Michaela Horňáková, Computer Press, 2011
Copywriting

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese...


Jak blafovat o sociálních mediích - Susie Boniface, Edice knihy Omega, 2016
Jak blafovat o sociálních mediích

V současné době platí, že kdo není alespoň na jedné sociální síti, jako by nežil. Je jedno, jestli je vám patnáct, dvacet pět a nebo pětapadesát – základní orientaci ve světě sociálních médií od vás očekávají snad úpln


AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    301 Kč
    Skladem 2 ks

Agenda Setting - Maxwell McCombs, Portál, 2009
Agenda Setting

Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, ...


Transparentní společnost - Gianni Vattimo, RUBATO, 2013
Transparentní společnost

Plně informovaný pohled na svět (média v něm jsou určující, v negativním i positivním slova smyslu) mění společnost a sociální scénář - mění se pojmy demokracie, pravdy. Místo individuální zkušenosti nastupuje zkušenost mediální...

  • Knihabrožovaná vazba
    229 Kč
    Skladem 1 ks

O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát, Togga, 2017
O nových médiích, modularitě a simulaci

Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač determinuje nové...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie médií - David Giles, Grada, 2012
Psychologie médií

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, z


Stručný sprievodca: Google AdWords - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Google AdWords 
SK

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby...


Moc a nemoc médií - Maciej Ilowiecki, Tadeusz Zasępa, Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2003
Moc a nemoc médií 
SK

Sú média všemocné? Kam až siaha ich vplyv? Odpovede známeho publicistu a esejistu Macieja Ilowieckého a prof. Tadeusa Zasepu kandidáta na Nobelovu cenu za mier a vedúceho katedry masmédií a náboženskej komunikácie Katolíckej univerzity Lubline...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“