Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
33 produktů
Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...
-
Knihapevná vazba1 108 KčPředobjednávka,
vychází pozítří
- Jan Kříž
- kolektiv
-
Knihabrožovaná vazba147 KčDo 12 – 17 dnů
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba811 KčSkladem > 5 ks
In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...
How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...
-
Knihabrožovaná vazba474 KčVíce než 30 dní
- Marie Moravcová
- Přemysl Raban
- kolektiv
Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Global sales authority Jeffrey Gitomer's bestselling classic, The Sales Bible, has been updated and appended in this new edition, offering you the ultimate sales methods and strategies that really work ― every day, in real-world selling situations..
-
Knihabrožovaná vazba556 KčDo 19 – 24 dnů
Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...
-
Knihabrožovaná vazba461 KčSkladem 1 ks
This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce...
-
Knihapevná vazba7 273 KčVíce než 30 dní
BLUE OCEAN SHIFT is the essential follow up to Blue Ocean Strategy, the classic and 3.6 million copy global bestseller by world-renowned professors W. Chan Kim and Renee Mauborgne. Drawing on more than a decade of new work, ...
-
Knihapevná vazba680 KčSkladem 2 ks
The new edition of the book readers call the bible for advertising...
-
Knihabrožovaná vazba583 KčSkladem 1 ks
ou don't need a marketing degree or intensive training to build an attention-grabbing brand; you just need this book - and 30 days. Simon Middleton shows you how to create, manage and communicate your brand profoundly and effectively, ...
-
Knihabrožovaná vazba464 KčVíce než 30 dní
This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, ...
-
Knihabrožovaná vazba1 507 KčVíce než 30 dní
Je to jeden z nejvíce fascinujících příběhů o úspěchu ve světě techniky: Škoda spojuje tradici sto let staré značky automobilů s moderní image automobilového koncernu s globální působností. Cesta ilustrovaná četnými fotografiemi vede od...
-
Knihabrožovaná vazba224 KčDo 6 – 11 dnů
From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be...
-
Knihabrožovaná vazba538 KčVíce než 30 dní
Sara Nasser Dalrymple is a business mentor, strategist and educator and the go-to sales expert in the small business community. Her 20 years of sales and marketing experience and simple, actionable advice has helped hundreds of business owners...
-
Knihabrožovaná vazba455 KčSkladem 2 ks
The Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws...
-
Knihabrožovaná vazba544 KčVíce než 30 dní
A searchable database of 9,000 logos by keyword is available by subscription on the popular website, www.logolounge.com, launched in 2002 by author Bill Gardner...
-
Knihapevná vazba1 337 KčVíce než 30 dní
It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...
The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...
-
Knihabrožovaná vazba788 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle