Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík, Grada, 2014
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele...

  • 94 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    44 Kč
    Skladem
Další formáty

Kompetence leadera školy - Lenka Polášková, Grada, 2022
Kompetence leadera školy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    -20 %
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    104 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 166 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Projektový management pro praxi - Stephen Barker, Rob Cole, Grada, 2009
Projektový management pro praxi

Tato knížka se od ostatních publikací o projektovém managementu odlišuje svou velkou praktičností, srozumitelností a jednoznačnou orientací na každodenní praxi projektového manažera. Nabízí praktické zkušenosti a osvědčené rady a tipy, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Prodáno! - Steve Martin, Gary Colleran, Grada, 2005
Prodáno!

Prodej není jederná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Procesní řízení pro manažery - Roman Fišer, Grada, 2014
Procesní řízení pro manažery

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

  • 208 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Online public relations - David Phillips, Grada, 2003
Online public relations

Hlavním námětem knihy zkušeného britského autora je revoluční změna praxe public relations (PR – vztahy s veřejností), kterou přináší internet. Internet mění způsoby komunikace i komunikaci samotnou.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak využít internet v marketingu - Martina Blažková, Grada, 2005
Jak využít internet v marketingu

Využíváte ve firmě dostatečně efektivně internet při získávání zákazníků, informací o trhu a v dalších marketingových aktivitách? Víte, jak a kde všude lze internet ziskově využít?..

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlávek, Grada, 2009
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ...

Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková, Grada, 2008
Přesvědčivá prezentace

Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...

  • Přečtenávýborný stav
    121 Kč
    -26 %
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

POP - In-store komunikace v praxi

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně...

  • 226 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová, Grada, 2008
Marketing obchodní firmy

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix...

  • Přečtenávýborný stav
    156 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 242 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Fashion management

Na trhu ojedinělá publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2007
Reklama

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Event marketing

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové...

  • 281 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo...

  • 285 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

  • 285 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian