Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006

104 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
Přečtená
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Přečtená

Jak získat zákazníka špičkovými službami

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Série
Prodej
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
160

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

104 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Více o knize

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je dnes pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat, od koho si zboží objedná. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce, i když v praxi to často vypadá spíše tak, že cílem firmy je nespokojený zákazník. První část této ojedinělé knihy vás proto provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížných". Druhá kapitola je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál, kterého si váží zákazníci i majitelé obchodních firem - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Ani nejlepší prodejce však pro spokojenost zákazníka nestačí. Přání zákazníků musí být schopna zvládat celá firma a její systém řízení. Jak to realizovat v praxi se dozvíte v závěrečné části knihy. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů z praxe.

Číst víc
Počet stran
160
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
268 g
Rok vydání
2006
Edice
Manažer
Naše katalogové číslo
1681183
Jazyk
čeština
Série
Prodej
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman