Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Přečtená
Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
- Nakladatel
- Grada, 2014
- Počet stran
- 192
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele... Číst víc
- Kniha
- Výborný stav
- Čeština
44 Kč
Posíláme ihned
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat na Martinus.cz?
- Doprava zdarma od 999 Kč
- Více než 5 000 výdejních míst
- Záložky ke každému nákupu