Knihy o marketingu
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná vazba691 KčSkladem > 5 ks
Jak může autor ochránit svůj text? Jak správně citovat? Jak může škola užívat školní autorské dílo? Jakou podobu mívá ujednání o výši odměny pro autora? Lze text volně upravovat, když je autor zaměstnancem?
-
E-knihaPDF149 KčIhned ke stažení
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
Válka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe...
-
289 KčProdej skončil
How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...
-
Knihabrožovaná vazba597 KčDo 11 – 16 dnů
This is not a book about business strategy. Strategy changes like the seasons. This is a book about something much more permanent...
-
Knihabrožovaná vazba353 KčSkladem > 5 ks
Novelizovaný AUTORSKÝ ZÁKON s aktualizovanými dôvodovými správami v úplnom znení. ZÁKON Č. 185/2015 Z. Z. AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z. Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z. Z. A ZÁKONA Č. 306/2018...
Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ a konzultant Robert Vlach vám v knihe Na voľnej nohe ponúka svoje vlastné know-how o podnikaní freelancera...
From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be...
-
Knihabrožovaná vazba433 KčDo 2 – 6 dnů
Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...
-
Knihapevná vazba1 019 KčSkladem 1 ks
Wild Thinking will provide readers with the confidence to run their business differently, through unique access to thinking from the most original organizations in business today...
-
Knihabrožovaná vazba834 KčVíce než 30 dní
Kolekcia titulov: Stručný sprievodca: Google AdWords, Stručný sprievodca: Podcasting, Stručný sprievodca: Online predaj
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle